Sekcja biznesowa o2.pl wyprzedziła Money.pl. Na czele Business Insider, Wirtualnemedia.pl z 3,5 mln użytkowników (TOP10)
Wśród serwisów biznesowo-prawnych liderem pozostaje Business Insider Polska, a na drugie miejsce awansowała sekcja o2.pl o tej tematyce, wyprzedzając Money.pl. Spore spadki zanotowały Infor.pl i dział biznesowo-prawny Interii, natomiast portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 3,53 mln internautów.
Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) w sierpniu br. odwiedziło 8,2 mln internautów, co dało 28,34 proc. zasięgu - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.
Dwie kolejne pozycje zajmują witryny Grupy Wirtualna Polska. Dział o2.pl o gospodarce i prawie zanotował 7,47 mln użytkowników i 25,82 proc. zasięgu, a Money.pl - 6,5 mln odwiedzających i 22,45 proc. zasięgu.
Gazeta.pl przed Rp.pl i Infor.pl
Część portalu Gazeta.pl (Agora) dotycząca biznesu i prawa miała 4,57 mln użytkowników i 15,79 proc. zasięgu. Portal „Rzeczpospolitej” Rp.pl (Gremi Media), w którym są też treści o polityce, kulturze i sporcie, odwiedziło 4,12 mln internautów, zapewniając 14,25 proc. zasięgu.
Kolejne trzy witryny miały nieco ponad 3,5 mln odwiedzających. Bankier.pl (Bonnier Business Polska) zanotował 3,69 mln użytkowników i 12,75 proc. zasięgu, Infor.pl (Grupa Infor) - 3,64 mln odwiedzających i 12,57 proc. zasięgu, natomiast portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 3,53 mln internautów, co dało 12,2 proc. zasięgu.
Sekcja biznesowo-prawna Interii (Grupa Polsat-Interia) miała 3,46 mln użytkowników i 11,96 proc. zasięgu, a Poradnikprzedsiebiorcy.pl - 3,17 mln użytkowników i 10,94 proc. zasięgu.
Miesiąc do miesiąca Business Insider Polska zyskał 100,4 tys. użytkowników, co oznacza wzrost o 1,2 proc. Za to w dziale biznesowo-prawnym o2.pl przybyło 1,87 mln internautów (33,3 proc. w górę), dzięki czemu wysunął się przed Money.pl, który zanotował spadek o 428,6 tys. odwiedzających (6,2 proc.).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Sekcja biznesowo-prawna Gazeta.pl zyskała 394 tys. internautów (9,4 proc. w górę), Rp.pl - 628,9 tys. (18 proc.), a Bankier.pl - 185,6 tys. (5,3 proc.).
Za to Infor.pl zanotował spadek o 439,5 tys. odwiedzających (10,8 proc.), natomiast część gospodarczo-prawna Interii - o 557,3 tys. (13,9 proc.).
Na portalu Wirtualnemedia.pl liczba użytkowników zwiększyła się o 475,8 tys., czyli 15,6 proc.
Dołącz do dyskusji: Sekcja biznesowa o2.pl wyprzedziła Money.pl. Na czele Business Insider, Wirtualnemedia.pl z 3,5 mln użytkowników (TOP10)