SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serce i rozum w nowej kampanii Telekomunikacji Polskiej (wideo)

W najważniejszych mediach trwa kampania reklamowa usług Telekomunikacji Polskiej. Akcję – opartą na motywie konfrontacji serca i rozumu – przygotowały agencja reklamowa Publicis i dom mediowy Mediaedge:cia.

Prowadzona obecnie kampania Telekomunikacji Polskiej obejmuje trzy odsłony reklamujące jej poszczególne usługi: dostęp do internetu, pakiety telewizyjne i telefon stacjonarny. W akcji wykorzystywane są layouty i spoty oparte na żartobliwych dialogach pary animowanych postaci, które uosabiają serce i rozum.

Kampania oferty telefonicznej TP jest prowadzona od 25 maja w telewizji, radiu i prasie, kampania oferty internetowej – od 29 maja również w internecie, natomiast kampania pakietów telewizyjnych – od 21 maja tylko w telewizji. Kreację na potrzeby tych działań przygotowała agencja reklamowa Publicis, a media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia.

Dołącz do dyskusji: Serce i rozum w nowej kampanii Telekomunikacji Polskiej (wideo)

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
paula
dobre, przyznam że dość oryginalny sposób promowania Neostrady, przynajmniej patrząc na reklamy innych operatorów
0 0
odpowiedź
User
mz
na początku, nie uważałem tej reklamy za dobra, jednak im dłuzej ja oglądam tym bardziej ona do mnie przemawia. I tez mogę powiedzieć, ze jest niezła.
0 0
odpowiedź
User
copy
Ja trochę nie rozumiem, jak się mają do produktu serce i rozum. Ktoś chyba inspirował się kampanią W+K dla Coke Zero z oczami i językiem - tyle że tamte postaci miały realny związek z produktem. W wyborze providera usług telekomunikacyjnych nie ma dla mnie elementu emocjonalnego.
0 0
odpowiedź