Stacja o zdrowiu wprowadza pierwszy serial fabularny. „Nocna zmiana” cztery razy w tygodniu
Poświęcona zdrowiu i medycynie kanał Studiomed TV wprowadza na antenę pierwszy fabularny serial medyczny - amerykańską produkcję „Nocna zmiana”. Premierę wspiera kampania reklamowa.
- Dotychczas na naszym kanale emitowaliśmy wyłącznie programy i seriale dokumentalne poświęcone zdrowemu stylowi życia i medycynie. Promocja takiej telewizji jest skomplikowana, wymaga olbrzymich środków i czasu. Dlatego zdecydowaliśmy się dodać do ramówki pasmo z serialami fabularnymi, skierowanymi do szerszej widowni. Popularność seriali o tematyce medycznej w Polsce umożliwi nam szybsze i efektywniejsze dotarcie do naszych potencjalnych widzów - mówi Dominik Tzimas, prezes i założyciel Studiomed TV.
“Nocna zmiana” przedstawia losy lekarzy nocnego dyżuru szpitala San Antonio Memorial. Zespół codziennie mierzy się nie tylko z dramatami pacjentów i walką o ludzkie życie, ale również z własnymi problemami, romansami i konfliktami. Doktor TC Callahan (w tej roli Eoin Macken) jest byłym medykiem wojskowym, który na polu bitwy był świadkiem śmierci swojego brata i zmagał się z syndromem zespołu stresu pourazowego (PTSD). Teraz często nie przestrzega zasad i wdaje się w konflikty ze swoją byłą dziewczyną i szefową nocnej zmiany, doktor Jordan Alexander (Jill Flint) oraz szefem chirurgii, Scottem Clemmensem (Scott Wolf). Jego kolegami są również dwaj byli medycy wojskowi - doktor Topher Zia (Ken Leung) i doktor Drew Alister (Brendan Fehr). Razem walczą o życie pacjentów, wykorzystując doświadczenie zdobyte podczas konfliktów zbrojnych
Premierowe odcinki serialu „Nocna zmiana” emitowane będą w telewizji Studiomedo TV od poniedziałku do czwartku o godz. 21.50.
Kampania Studiomed TV w internecie i u operatorów
Kampania skupia się na działaniach marketingowych w internecie, współpracy z operatorami oraz partnerstwach z wybranymi mediami. W digitalu kampania promocyjna serialu obejmuje formaty displayowe, wideo, jak również natywne i reklamy na urządzeniach mobilnych oraz w mediach społecznościowych. Serial jest promowany m.in. na takich portalach jak gazeta.pl, wp.pl, Filmweb, naEkranie i Moviesroom, a także na YouTube, Instagramie oraz Facebooku oraz w wyszukiwarkach.
Drugim filarem kampanii jest promocja poprzez największych operatorów i platformy - Orange Play, Canal+, CDA Premium. W przypadku Orange oraz Play kanał został zdublowany i umieszony na bliskich pozycjach w epg. Operatorzy informują o serialu poprzez różne formaty informacyjne na dekoderach lub aplikacjach, poprzez sms, email oraz w mediach społecznościowych.
Za planowanie działań promocyjnych i opracowanie kreacji odpowiada dział marketingu Studiomed TV, natomiast za zakup mediów agencja Ad Planer.
Dołącz do dyskusji: Stacja o zdrowiu wprowadza pierwszy serial fabularny. „Nocna zmiana” cztery razy w tygodniu