SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mural przy Metrze Politechnika promuje drugi sezon „Skazanej” (wideo)

Player.pl wystartował z kampanią promującą drugi sezon „Skazanej”, który na platformie zadebiutuje w piątek, 11 listopada - o cztery dni wcześniej niż planowano.

Grupa TVN Warner Bros. Discovery do promocji „Skazanej 2” wykorzystała mural w Warszawie przy ul. Jaworzyńskiej (przy Metrze Politechnika). Jest to tzw. motion mural, czyli połączenie murala z techniką mappingu.

- Ożywiliśmy tradycyjny mural, dodając na elewacji mapping wideo. Animacje rzucane po zmroku z projektora nadają ruch wybranym elementom murala. Efekt ruchu zyskały ogień, dym, światła i elementy brandingu - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Kampanię „Skazanej 2” wspierają także billboardy OOH w ośmiu największych miastach Polski oraz siatka w Warszawie przy ul. Jana Pawła. W listopadzie powstanie też mural we Wrocławiu.

Kampania digital ruszyła 7 listopada. Kreacje przygotowała agencja Heart&Brain we współpracy z działem marketingu TVN Warner Bros. Discovery, a działania w mediach zaplanował dom mediowy Mediacom (także we współpracy z TVN Warner Bros. Discovery).

O czy opowiada „Skazana 2”?

Fabuła „Skazanej” koncentruje się na odnoszącej sukcesy sędzi Alicji Mazur (w tej roli Agata Kulesza), która niespodziewanie zostaje oskarżona o zabójstwo, którego nie popełniła. Trafia do więzienia, gdzie musi przetrwać wśród kobiet, na które sama wydała wcześniej wyrok.

- Alicja Mazur, aby chronić córkę, bierze na siebie winę za postrzelenie Pawła. Jednocześnie, mając nagranie, w którym Paweł przyznaje się do zabicia Ludmiły, jest pewna swego uniewinnienia. „Penis” - kierownik penitencjarny - zostaje zdegradowany. Jego następca - Sylwester Hepner - wprowadza nowe zasady w zakładzie karnym. Hanka, mimo nadzoru Serafina, odwiedza nieprzytomnego Pawła w szpitalu. Dręczona wyrzutami sumienia, podejmuje dramatyczną decyzję - czytamy w opisie drugiego sezonu.

W obsadzie ponownie znaleźli się Agata Kulesza (Alicja Mazur), Aleksandra Adamska (Patrycja Cichy „Pati”), Martyna Byczkowska (Hanka Mazur), Michał Czernecki (Paweł Witkowski), Bartłomiej Topa (Piotr Serafin), Tomasz Schuchardt (Bartłomiej Dworak), Marta Malikowska (Agata Strzelecka „Kosa”), Marta Ścisłowicz (Basia Dworak), Joanna Gonschorek (Swieta Palamarczuk), Maria Kania (Marika), Monika Dawidziuk (Amfisa Borkow), Hanna Klepacka (Krystyna Nowak „Campina”) oraz Natalia Sikora (Monika Szkudlarek).

Prócz aktorów znanych z pierwszej serii w obsadzie pojawią się m.in.: Adam Woronowicz (Sylwester Hepner), Konrad Eleryk (Krystian), Jacek Beler (Mariusz Piotrowski „Mario”), Wiktoria Gorodeckaja (Pola) oraz Olga Rayska („Lusi”).

Serial w piątek zadebiutuje w Player.pl

Drugi sezon „Skazanej” w Player.pl zadebiutuje w piątek, 11 listopada 2022 roku. Będzie to o cztery dni wcześniej niż pierwotnie planowano. Serial miał się pojawić w serwisie 15 listopada 2022 roku.

Prace na planie realizowane były na przełomie ub.r. i br., ostatni klaps padł w lutym.

Pierwszy sezon 8-odcinkowej produkcji w serwisie zadebiutował 26 sierpnia ub.r. „Skazana” okazała się najchętniej oglądanym serialem pod marką Player Original.

Serial wiosną br. emitował TVN - w środy około godz. 21.35, w okresie od 27 kwietnia do 15 czerwca br. Średnia widownia produkcji wyniosła 952 tys. osób, co przełożyło się na 8,81 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,92 proc. wśród mężczyzn w wieku od 25 do 49 lat i mieszkających w miastach.

Serial „Skazana” jest inspirowany książką Ewy Ornackiej „Skazane na potępienie”. Dodatkowo wiele z postaci przedstawionych w produkcji inspirowanych jest prawdziwymi przestępczyniami, znanymi z pierwszych stron gazet.

Projekt od początku rozwijany jest przez zespół produkcji fabularnej. Scenariusz powstawał pod nadzorem Katarzyny Śliwińskiej-Kłosowicz. Główną scenarzystką jest Karolina Szymczyk-Majchrzak, z którą współpracują Ewa Popiołek i Hanna Węsierska.

Za reżyserię odpowiada Bartosz Konopka, a za zdjęcia - Paweł Flis i Bartek Cierlica PSC. Scenografią zajmuje się Maciej Fajst, kostiumami - Katarzyna Baran, a charakteryzacją - Jolanta Madejska-Witek. Za montaż odpowiedzialni są Andrzej Kowalski PSM i Andrzej Dąbrowski PSM. Kierownikiem produkcji jest Przemysław Malec, a producentem - Tomasz Blachnicki.

Player.pl ma 1,5 mln subskrybentów

Według nieoficjalnych ustaleń Wirtualnemedia.pl należąca do TVN Grupa Discovery platforma Player.pl ma podobno około 1,5 mln subskrybentów. Nadawca nie ujawnia tych statystyk, ale podkreśla, że Player mocno rozwinął się przez ostatni rok. - Krokiem milowym w rozwoju platformy była zmiana modelu dystrybucyjnego w lutym ub.r., która bardzo się sprawdziła - ostatnio mówił nam Maciej Gozdowski, szef Player.pl.

Według badania Mediapanel w październiku br. player.pl miał 3,85 mln użytkowników, którzy na platformie spędzili średnio 2 godziny, 56 minut i 17 sekundy.

Dołącz do dyskusji: Mural przy Metrze Politechnika promuje drugi sezon „Skazanej” (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lewcia
muralu nie widziałam ale sam kadr spoko ;) Alicja i jej zacięta mina dużo mówią, nowy sezon mi się bardzo podoba
odpowiedź