Seriale i programy Polsatu promują iplę (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa ipli podkreślająca, że w aplikacji można oglądać seriale i programy z wiosennej ramówki Polsatu. Akcję przygotowały firmy Grey Group, QIN, PHD Media Direction i Polsat Media.
W kampanii ipli prezentowane są najważniejsze seriale („Przyjaciółki”, „To nie koniec świata”, „Pierwsza miłość”) oraz programy rozrywkowe („Must be the music”, „Top Chef” „Hell’s Kitchen” i „Taniec z gwiazdami. Dancing with the Stars”) z wiosennej ramówki Polsatu. Reklamy podkreślają, że wszystkie te pozycje można oglądać w dowolnym czasie na wybranym urządzeniu, a odcinki seriali są dostępne już przed premierą telewizyjną.
Zarówno ipla, jak i Telewizja Polsat należą do Cyfrowego Polsatu.
>>> Polsat stawia na rozrywkę. Pięć nowości w wiosennej ramówce
Kampania obejmuje telewizję (m.in. Polsat, BBC Knowledge, BBC Entertainment, CBS Action, CBS Drama, History, 13 Ulica, Universal Channel, Polsat 2, Polsat Café, Polsat Film, Polsat News, Polsat Play, Polsat Romans, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Sport News, Filmbox, Kino Polska), internet (m.in. wyszukiwarki i Filmweb) oraz media wewnętrzne.
Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Grey Group, a postprodukcją - firma QINO. Media zaplanowały i kupiły dom mediowy PHD Media Direction i biuro reklamy Polsat Media.
W grudniu ub.r. ipla zanotowała 1,64 mln użytkowników i 2,53 mln uruchomionych aplikacji, a serwis Ipla.tv - 1,06 mln użytkowników i 20,7 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Seriale i programy Polsatu promują iplę (wideo)
Plus jest też taki, że w CP można iplę na necie mobilnym oglądać bez limitów (choć tylko w wyższych pakietach, trochę szkoda).