SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serwis Carrefoura w nowej odsłonie (wideo)

Witryna Carrefour.pl została uruchomiona w nowej wersji, przygotowanej wspólnie z agencją K2. Strona działa w oparciu o platformę Sitecore Digital Marketing System.

W nowym serwisie Carrefour.pl oddzielono część konsumencką od korporacyjnej, aby ułatwić użytkownikom odnalezienie interesujących ich treści. W części konsumenckiej znajdują się najważniejsze informacje dotyczące aktualnych ofert promocyjnych w sklepach Carrefour oraz produktów marki własnej Carrefour.

Wpisując na stronie swój kod pocztowy, użytkownik może szybko poznać adres najbliższego sklepu Carrefour wraz z obowiązującą w nim gazetką promocyjną. W serwisie można także przygotować listę zakupów: wybrać interesujące produkty i wpisywać je na własną elektroniczną listę. Na Carrefour.pl prezentowane są promocje katalogowe każdego formatu sieci: od hipermarketów po sklepy franczyzowe Carrefour Express.

Na stronie pojawiła się zakładka „Produkty polecane”, w której klienci poszukujący okazji znajdą propozycje produktów rekomendowanych przez Carrefour. Oferta ta gromadzi artykuły w atrakcyjnych cenach, w większości niedostępne sw żadnej z gazetek promocyjnych.

- Po uruchomieniu strony dla naszych fanów na Facebooku, nowa odsłona serwisu Carrefour.pl jest kolejnym krokiem w kierunku jeszcze lepszego kontaktu z naszymi klientami. Dzięki połączeniu innowacyjności i nowoczesności z przyjazną użytkownikowi obsługą, nasza strona jest dowodem na przywiązanie marki do kwestii usprawniania komunikacji z klientami - podkreśla Robert Noceń, dyrektor eksploatacji północ i członek zarządu Carrefour Polska.

Nowy Carrefour.pl jest oparty - w zakresie zarządzania treściami i optymalizacji działań marketingowych w internecie - na platformie Sitecore Digital Marketing System. W ramach wdrożenia połączono wszystkie wewnętrzne bazy i informacje produktowe w jednym miejscu, ułatwiając zarządzanie informacjami prezentowanymi klientom końcowym. Dzięki temu istnieje możliwość analizy w czasie rzeczywistym potrzeb klientów i efektywne reagowanie na nie.

Serwis automatycznie dostosowuje się do urządzenia, na którym jest przeglądany, dzięki czemu jest łatwo dostępny również na telefonach komórkowych i tabletach. Po obecnym wdrożeniu pozostałe nowe elementy będą sukcesywnie dopracowywane i wprowadzane na stronie do końca br.

W czerwcu br. serwis Carrefour.pl odwiedziło 706 tys. internautów (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

 

Dołącz do dyskusji: Serwis Carrefoura w nowej odsłonie (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pola
Mnie się podoba nowa reklama świąteczna http://www.youtube.com/user/CarrefourPL która zresztą jest bardzo dobrze zrobiona :)
0 0
odpowiedź
User
FrankWilliams
nie tylko zmiany na stronie, ale również kanał na YT jest teraz bardziej aktywny (może to wynika z okresu światecznego)
0 0
odpowiedź