Serwis Moto.pl z nowym logo stawia na wideo i treści poszukiwane przez użytkowników
Wydawany przez Agorę serwis motoryzacyjny Moto.pl wprowadził nową identyfikację wizualną oraz dokonał zmian w układzie strony. Zmienione logo oraz layout mają korespondować z obowiązującymi obecnie trendami, a na znaczeniu zyskały materiały wideo oraz treści najczęściej poszukiwane przez internautów.
Jak zaznacza wydawca, firma Agora nowy logotyp i layout Moto.pl zostały zaprojektowane zgodnie z aktualnymi trendami. Na górze wyeksponowany jest jeden, najbardziej aktualny temat, a także menu strony. Specjalny, wydzielony obszar na stronie głównej serwisu zyskały materiały wideo – internauci mogą w nim znaleźć m.in. najnowszy program wideo, w którym redaktor naczelny Tomasz Korniejew rozmawia w studio Moto.pl z ekspertami i osobowościami z branży motoryzacyjnej.
Nowe miejsce na stronie Moto.pl zajęły tematy i narzędzia najczęściej poszukiwane przez użytkowników serwisu. Pod głównym artykułem internauci znajdą odnośniki do aktualnych taryfikatorów mandatów i punktów karnych, informacji dotyczących przeglądu, podatku od zakupu samochodu, cen najpopularniejszych modeli aut, a także testów samochodów.
Redakcja ma teraz także możliwość dodatkowego eksponowania najciekawszych wątków pojawiających się w dyskusjach na forum oraz materiałów sponsorowanych, tworzonych we współpracy z reklamodawcami.
– Dzięki systematycznie wprowadzanym zmianom cały czas notujemy bardzo dynamiczny przyrost oglądalności – w lutym br. odwiedziło nas już ponad 30 proc. więcej użytkowników niż rok wcześniej – zaznacza w komunikacie Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl. - Potrzebowaliśmy jednak dodatkowego miejsca na ekspozycję ciekawych, jakościowych treści. Wreszcie mamy również możliwość lepszego prezentowania naszych formatów wideo, w tym unikalnego dla naszej branży programu nagrywanego w studiu Moto.pl.
Według danych Gemius/PBI w lutym br. serwis Moto.pl odwiedziło ponad 1,7 mln użytkowników, co dało platformie 4. miejsce wśród stron motoryzacyjnych. Z kolei w skali roku Moto.pl przy wzroście zasięgu o 1,41 pkt proc. (30 proc.) straciło 250,7 tys. odsłon i 42 sekundy średniego czasu korzystania (5 i 28,8 proc. w dół).
Dołącz do dyskusji: Serwis Moto.pl z nowym logo stawia na wideo i treści poszukiwane przez użytkowników
No właśnie, że nie.