Cytryna łączy się z piwem w reklamie marki Seth&Riley’s Garage (wideo)
Carlsberg Polska prowadzi pierwszą kampanię reklamową promującą napój piwny Seth & Riley’s Garage. Za jej realizację odpowiadają agencje Duval Guillaume, Kamikaze, Work and Fun, Na-Ty i Initiative Media.
S&R Garage to napój będący połączeniem piwa z cytryną. Adresowany jest do osób lubiących się bawić, spotykać się z znajomymi, korzystających z uroków życia w mieście, pełnych energii i chęci działania.
- To właśnie ci konsumenci zainspirowali naszą markę i jej przesłanie – zawsze można wycisnąć z życia więcej i poprzez dobrą zabawę tworzyć niezapomniane historie i wspomnienia - mówi Anna Włodkowska, junior brand manager marki Garage w Carlsberg Polska. - W spocie w obrazowy sposób wyjaśniamy, że Seth & Riley’s Garage to orzeźwiające połączenie cytryny z piwem, najlepiej jeśli podawane na lodzie.
S&R Garage zawiera 4,6% alkoholu, dostępne jest w butelkach o pojemności 0,44l.
Markę wspiera kampania reklamowa obejmująca emisję 45-sek. Spotu w ogólnopolskich stacjach tv, kanałach tematycznych i na platformach VOD. Planowane są też aktywności w internecie i w social mediach.
Film przygotowała belgijska agencja Duval Guillaume, za adaptację kampanii na polski rynek odpowiada agencja kreatywna Kamikaze i Work and Fun, a za obsługę kreatywną - agencja Na-Ty. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media.
Dołącz do dyskusji: Cytryna łączy się z piwem w reklamie marki Seth&Riley’s Garage (wideo)