Showroom.pl rusza z kampanią „Mamy tyle wspólnego”. Przedstawia różne wzorce kobiecości (wideo)
Showroom.pl rusza z kampanią pod hasłem „Mamy tyle wspólnego”. Pracowali przy niej Marcin Kempski i Bartłomiej Walczuk.
Showroom.pl przechodzi transformację po 7 latach istnienia na polskim rynku. Polega ona przede wszystkim na zmianie strategii asortymentowej. Dziś na showroom.pl dostępni są nie tylko lokalni projektanci, ale także marki komercyjne, eko, vintage i luksusowe.
Komunikację zmian rozpoczyna kampania „Mamy tyle wspólnego”. Jej celem oraz działań strategicznych jest ukazanie różnych wzorców kobiecości, bez ich wartościowania. Odwołując się do tęsknoty za wspólnotą kobiecą, hasła pokazują, jak wiele Polki łączy.
Kampania opowiada o kobietach przez pryzmat ich preferencji i tego, co je fundamentalnie łączy. Ich różnorodność podkreśla aspekt wizualny kampanii: do projektu zostały zaproszone kobiety, które nie są zawodowymi modelkami, mają różne typy urody, są na różnych etapach życia. Pomijając wiek, styl życia czy poglądy polityczne, ich potrzeby są takie same: chcą być akceptowane, kochane, chcą czuć się bezpiecznie i realizować swoje marzenia.
Działania reklamowe obejmują reklamę zewnętrzną oraz internet. W jej ramach nawiązano też współpracę z influencerami. Do sesji zdjęciowej Showroom zaprosił pięć bohaterek: Olgę, Renatę, Agnieszkę, Dianę i Martynę.
Idea kampanii to efekt pracy zespołu kreatywnego Showroomu. Autorem zdjęć jest Marcin Kempski (Ilikephoto Group). Za film odpowiada Szymon Dudka; za scenografię Mateusz Niedzielak. za produkcję Mikołaj Jaźwiecki, Karolina Romuk-Wodoracka (Ilikephoto Group). Dyrektora kreatywnymi byli Joanna Weremijewicz i Anna Waśko (Showroom), a dyrektorem artystycznym - Bartłomiej Walczuk (Mr. Osom, Osom Studios)
Projekt powstał na podstawie raportów IQS „Świat kobiet 2018” i CBOS „Czy jesteśmy zadowoleni ze swojego wyglądu 2017”.
Dołącz do dyskusji: Showroom.pl rusza z kampanią „Mamy tyle wspólnego”. Przedstawia różne wzorce kobiecości (wideo)