SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sierpniowy 'Joy' z kampanią reklamową

Sierpniowe wydanie miesięcznika "Joy" (Marquard Media Polska), które ukazało się 20 lipca br., wspiera kampania reklamowa.

Na okładce numeru znalazła się Madonna. Wydanie ukazało się w standardowej cenie 3,90 zł i nakładzie wynoszącym 280 tys. egz.

Numer reklamowany jest w telewizji (TVN Style, Fox Life, Viva Polska, Tele 5, Kino Polska, Zone Club), radiu (Radio Zet, Radio Kolor), internecie (Wirtualna Polska, Onet.pl), prasie (autopromocja w "Shape") oraz z wykorzystaniem outdooru w największych miastach. Kampanię przygotował i media zaplanował dział marketingu Marquard Media Polska.

Średnia sprzedaż ogółem "Joya" w okresie od stycznia do kwietnia br. wyniosła 179 391 egz. (dane ZKDP).

  • Więcej informacji:
  • Joy

Dołącz do dyskusji: Sierpniowy 'Joy' z kampanią reklamową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl