Sławomir Pliszka strategic advisorem w Vecton
Sławomir Pliszka objął stanowisko strategic advisor w Vecton, agencji marketing automation będącej częścią grupy digitalowej Whites.
Sławomir Pliszka będzie odpowiedzialny za strategiczne doradztwo dla kluczowych klientów w Vecton – technologicznej firmie doradczej, która wspiera klientów w wyborze, wdrożeniu, obsłudze i wykorzystaniu pełnego potencjału technologii takich jak Bloomreach, Braze czy Synerise.
- Rozwój branży marketing automation skutkuje mnogością rozwiązań biznesowych. Wierzymy, że pomagając naszym klientom sformułować właściwą strategię marketing automation, możemy znacząco przyczynić się do ich wzrostu - mówi Pliszka.
Sławomir Pliszka to ekspert z ponad 20-letnim doświadczeniem w digital marketingu, specjalizujący się w strategii CRM i automatyzacji marketingu. Poprzednio związany z Expondo, wiodącą firmą na rynku B2B sprzętu profesjonalnego, gdzie jako head of CRM and marketing automation odpowiadał m.in. za maksymalizowanie retencji klientów, analizę efektywności komunikacji oraz strategie personalizacji komunikacji marketingowej.
Dołącz do dyskusji: Sławomir Pliszka strategic advisorem w Vecton