Słodka pociecha od Cadbury Wedel
W telewizji możemy aktualnie oglądać filmy reklamowe, które prezentują nowość na rynku - Ptasie Mleczko w mocno mlecznej czekoladzie firmy Wedel.
Kampanię zatytułowaną „Słodka pociecha” przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw.
Koncept kreatywny kampanii opiera się na zaskakującej i dowcipnej grze skojarzeń: widzimy trzy młode kobiety pochylone i rozpływające się w zachwytach nad czymś, co wydaje się być słodkim bobasem. Dopiero, kiedy kamera nakierowana zostaje na obiekt zachwytów, okazuje się, że adresatem czułych epitetów jest „nowa pociecha Wedla” - słodziutkie, pyszne, zupełnie inne Ptasie Mleczko w mocnomlecznej czekoladzie.
Kampania „Słodka pociecha” jest pierwszą zrealizowaną dla Cadbury Wedel przez Euro RSCG Warsaw. Za jej przygotowanie odpowiedzialni są: Creative Directors - Jacek Maciejewski i Jacek Szulecki, Art Director – Darek Małkiński oraz Copywriter – Piotr Barański. Produkcją zajęła się Katarzyna Lachowicz.
Spoty możemy oglądać w TVP, TVN oraz Polsacie.
Za planowanie i kupno mediów odpowiedzialna jest Zenithmedia.
Dołącz do dyskusji: Słodka pociecha od Cadbury Wedel