SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Słoń w lodówce reklamuje Samsung Grand (wideo)

W telewizji, prasie, internecie i sklepach rozpoczyna się kampania reklamowa lodówek Samsung Grand. Akcję przygotowały agencja Cheil i dom mediowy Starcom.

Kampania lodówek Samsung z serii Grand opiera się na haśle „Jak zmieścić słonia w lodówce?”, które jest rozwijane i wyjaśniane w poszczególnych reklamach. Taki przekaz ma podkreślać, że lodówki Samsung Grand dzięki technologii Space zapewniają nawet 60 litrów więcej przestrzeni na przechowywanie żywności, przy zachowaniu tych samych wymiarów zewnętrznych.

Kampania jest prowadzona w telewizji (kanały ogólnopolskie i tematyczne, m.in. Polsat, TVN, TVP, TV4), prasie (magazyny lifestyle’owe dla kobiet, wnętrzarskie i opiniotwórcze, m.in. „Twój Styl”, „Gala”, „Viva!”, „Dom & Wnętrze”, „Newsweek Polska”), internet (największe portale informacyjne, porównywarki cenowe i Google) oraz sklepach (materiały POS, działania ambientowe w sklepach Piotr i Paweł). Ponadto pierwsze tysiąc osób, które kupi dowolny model lodówki Samsung Grand, otrzyma zestaw filiżanek dla dwojga Villeroy&Boch z kolekcji New Wave.

Za adaptację kreacji kampanii - w telewizji zaplanowanej do 6 sierpnia - oraz działania niestandardowe odpowiada agencja Cheil, a media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Słoń w lodówce reklamuje Samsung Grand (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl