Snoop Dogg w nowej kampanii piwa Corona (wideo)
Producent piwa Corona, firma Constellation Brands sięgnęła po ikonę rapu, Snoop Dogga, w ramach kampanii „La Vida Más Fina”, pierwszego przedsięwzięcia marketingowego, które ma na celu ujednolicenie całego portfolio napojów Corona.
„La Vida Más Fina” - co firma tłumaczy jako „Fine Life” - jest spinem przekazu na każdej butelce Corony: „La Cerveza Más Fina” lub „Najlepsze piwo”.
Kampania swoim zasięgiem obejmie media społecznościowe oraz telewizje.
Za jej przygotowanie odpowiada agencja MullenLowe LA.
Corona traci przez koronawirusa
Corona miała ostatni trudny okres i duże spadki sprzedaży, bo nazwa jej marki dla Amerykanów bardzo przypominała śmiercionośnego wirusa. Poprzednie działania marketingowe, które promowały Corona Hard Seltzer pod hasłem „Wkrótce przybycie na ląd”, spotkały się z ostrą reakcją społeczną, bo były prowadzone na początku pandemii koronawirrusa.
W tamtym czasie firma poinformowała, że jej konsumenci rozumieją, że nie ma związku między nowym koronawirusem a jej biznesem, ale niektórzy nadal narzekali, że marka wykorzystuje kryzys zdrowotny.
Nowa, obecna kampania nawiązuje do realiów związanych z pandemią, ale skupia się na bardziej pozytywnym przesłaniu, które może znaleźć odzwierciedlenie wśród ludzi zmagających się z nadmiarem ponurych wiadomości.
Dołącz do dyskusji: Snoop Dogg w nowej kampanii piwa Corona (wideo)