Sociomantic wchodzi na polski rynek
Wywodząca się z Niemiec firma sociomantic labs wchodzi do Polski oraz pozostałych krajów Europy Centralnej i Wschodniej. Za jej rozwój w regionie będzie odpowiedzialny Maciej Wyszyński, dyrektor zarządzający.
Sociomantic oferuje swoim klientom rozwiązania marketingu internetowego w czasie rzeczywistym, w szczególności tzw. real-time bidding (RTB), social targeting czy retargeting.
Za pomocą technologii RTB reklamodawcy mogą licytować każdą pojedynczą odsłonę na podstawie jej przewidywanej wartości. Ma to zwiększać skuteczność kampanii poprzez precyzyjne dotarcie do potencjalnego klienta.
Wyszyński do niedawna pracował jako niezależny konsultant wprowadzając firmy na rynki Centralnej i Wschodniej Europy. Jeszcze wcześniej pracował przez 4 lata w firmie zanox, zajmującej się reklamą opartą na modelu "płać za efekt", gdzie jako executive sales director regionu Centralnej i Wschodniej Europy oraz szef zanox Polska otworzył w 2008 roku biuro w Warszawie, zbudował i zarządzał zespołem, który obsługiwał rynki CEE. Z kolei zanim trafił do zanox, pracował dla niemieckiego oddziału portalu aukcyjnego eBay.
Jako dyrektor zarządzający Centralnej i Wschodniej Europy, Wyszyński będzie odpowiedzialny za strategię regionalną sociomantic oraz koordynowanie sprzedaży i obsługę reklamodawców. Jego wysiłki mają skupiać się na edukowaniu reklamodawców w regionie poprzez przedstawianie korzyści jakie daje RTB.
Dołącz do dyskusji: Sociomantic wchodzi na polski rynek