Napój piwny Somersby reklamowany w wersji arbuzowej (wideo)
Carlsberg Polska rozpoczął kampanię reklamującą nowy, arbuzowy wariant smakowy napoju piwnego Somersby. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Noble Graphics, Initiative Warszawa i Kamikaze.
Kampania jest oparta na spocie przedstawiającym letni, tętniący życiem i radością świat, w którym nie można się nudzić. Jednocześnie podkreśla, że to orzeźwiający i aromatyczny napój piwny o arbuzowym smaku z charakterystycznymi delikatnymi bąbelkami, najlepiej smakujący schłodzony i podany na kostkach lodu.
Somersby Watermelon jest dostępny w sprzedaży od połowy marca, w butelce 0,4-litrowej i puszcze 0,5-litrowej w rekomendowanej cenie 4,69 zł.
To czwarty wariant smakowy napoju Somersby - pozostałymi są: Apple, Blackberry i Elderflower Lime.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję oraz internet, zaplanowano też materiały i działania reklamowe w punktach sprzedaży.
Spot do kampanii przygotowała agencja Noble Graphics, komunikację w internecie - agencja Kamikaze, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Napój piwny Somersby reklamowany w wersji arbuzowej (wideo)