„Sound Tracks” w kampanii odzieży House (wideo)
Nowa odsłona kampanii reklamowej odzieży House (produkowanej przez LPP) utrzymana w konwencji muzycznej przebiega pod hasłem „Sound Tracks”. Akcję przygotowała i realizuje agencja Zjednoczenie.com.
Motywem przewodnim kampanii „Sound Tracks” są dźwięki towarzyszące codziennemu życiu. W ramach akcji przygotowano cztery klipy prezentujące różne pasje młodych ludzi. Bohaterami pierwszego są Piotrek i Mateusz, którzy jako Fajna Rama składają niestandardowe rowery.
Muzykę do wszystkich spotów przygotował Krystian Wołowski, basista zespołu Dick4Dick. Materiały będą udostępniane na stronie soundtracks.house.pl i youtube’owym kanale marki House.
Jest to kontynuacja kampanii rozpoczętej w sierpniu br. pod hasłem „Every Sound Makes Music” (zobacz szczegóły).
We wrześniu przeciw jednemu z plakatów wykorzystywanych w akcji zaprotestowało Stowarzyszenie Twoja Sprawa, twierdząc, że jest on oparty na rozerotyzowanym wizerunku nastolatków. Firma LPP odpowiedziała, że reklama pokazuje zmysłowy akt miłości, a House to odważna marka i takie też są jej działania marketingowe (przeczytaj więcej na ten temat).
Za koncepcję obecnej odsłony kampanii tak samo jak w przypadku poprzedniej odpowiada agencja Zjednoczenie.com, która też zajęła się scenariuszami i produkcją klipów oraz przygotowaniem strony soundtracks.house.pl.
Dołącz do dyskusji: „Sound Tracks” w kampanii odzieży House (wideo)