Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych. „Tele Tydzień” poniżej 800 tys. egz.
W październiku 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był niezmiennie „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w październiku br. uplasowała się na poziomie 771 219 egz., co oznacza spadek względem października ub.r. o 5,12 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,36 proc. i ustabilizowała się na poziomie 325 735 egz.
Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w październiku 2015 roku wyniósł 171 745 egz., po spadku o 7,84 proc.
Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 15,90 proc. i wyniosła 84 338 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl | październik | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 057 439 | 771 969 | 771 219 | 1 064 877 | 814 841 | 812 841 |
To & Owo | 488 749 | 325 735 | 325 735 | 524 974 | 347 874 | 347 874 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 270 154 | 171 995 | 171 745 | 278 704 | 186 354 | 186 354 |
Program TV | 166 969 | 104 804 | 84 338 | 198 965 | 122 439 | 100 279 |
W październiku br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie tygodniki telewizyjne odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Kurier TV” - było to 4,43 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | październik | wrzesień | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 057 439 | 771 969 | 771 219 | 1 099 962 | 799 602 | 798 602 |
To & Owo | 488 749 | 325 735 | 325 735 | 504 990 | 328 271 | 328 271 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 270 154 | 171 995 | 171 745 | 272 433 | 179 696 | 179 696 |
Program TV | 166 969 | 104 804 | 84 338 | 167 266 | 106 048 | 85 810 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych. „Tele Tydzień” poniżej 800 tys. egz.
Wesołych Świąt !
około 65% rynku gazet w Polsce należy do niemieckich firm. Weźmy też taki Ringer Axel Springer [niemiecko-szwajcarski] i jego Newsweek, Forbes, Fakt. RAS ma też tuby propagandy na Słowacji, Węgrzech i Serbii - dawny blok wschodni, jakby nie patrzeć.
Polacy, otwórzcie oczy. >>>> repolonizacja mediów