Sphinx reklamuje shoarmę z Pepsi i piwem Okocim (wideo)
W telewizji, internecie i BTL-u rozpoczęła się kampania restauracji Sphinx reklamująca zestawy z shoarmą i Pepsi lub piwem Okocim. Akcję dział marketingu Sfinks Polska przygotował wspólnie z firmami Vision, Starcom i Practum Consulting.
W nowej kampanii sieci Sphinx prezentowana jest shoarma w zestawie z dowolnym napojem 0,3l z asortymentu Pepsi za 19, 90 zł. Ponadto reklamy informują, że pełnoletni klient, który zamówi dwa dowolne dania z grupy Pozycje Kultowe, otrzyma gratis półtoralitrowy dzban piwa Okocim.
- Intencją przyświecającą najnowszej kampanii było pokazanie, że Sphinx to świetne miejsce spotkań, gdzie w miłej atmosferze można spędzić czas z przyjaciółmi lub rodziną. Do odwiedzin w naszych restauracjach chcemy zachęcić zarówno stałych gości, jak i osoby, które jeszcze nigdy u nas nie były - opisuje Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska.
Akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję (ponad 40 kanałów, m.in. TVN, kanały tematyczne z oferty TVN i Discovery, a także kanały filmowe, rozrywkowe i sportowe, m.in. Ale Kino, Canal+, Canal+Sport, Orange Sport, MTV Polska, BBC Entertainment, Kuchnia.tv), a także internet (strona sphinx.pl, fanpage Sphinx na Facebooku) oraz same restauracje Sphinx (materiały BTL).
Kreacją i produkcją spotów zajęła się firma Vision Media, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Starcom. Materiały BTL przygotował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast działania PR realizuje agencja Practum Consulting. Kampania w telewizji potrwa do 10 października, a same promocje w restauracjach będą obowiązywały dłużej.
Dołącz do dyskusji: Sphinx reklamuje shoarmę z Pepsi i piwem Okocim (wideo)