Spin dla Palmolive
Spin Communications dla Palmolive Aroma Creme
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej linii kosmetyków Palmolive Aroma Creme agencja PR Spin Communications przygotowała niekonwencjonalne spotkanie dla dziennikarzy w formie warsztatów. Ich celem była prezentacja nowej linii kosmetyków myjących Palmolive Aroma Creme firmy Colgate-Palmolive.
Warsztaty dla dziennikarzy "Ciało i zmysły - potrzeby i pragnienia" zorganizowane zostały dla dziennikarzy prasy kolorowej, zajmujących się tematyką urody i zdrowia. Warsztaty składały się z dwóch odrębnych paneli - kosmetycznego i aromaterapeutycznego, prowadzonych przez zaproszonych ekspertów. Obecni na spotkaniu dziennikarze, za pomocą specjalnych testerów, mogli zbadać swoją skórę, poznać jej cechy i dowiedzieć się, w jaki sposób odpowiednio ją nawilżać. Uczestniczyli również w testach na rozpoznawanie zapachów olejków eterycznych.
Wychodząc naprzeciw trendom w kosmetykach myjących i oczekiwaniom konsumentów firma Colgate-Palmolive wprowadziła w lipcu na rynek nową serię kosmetyków Palmolive Aroma Creme do kąpieli w wannie i pod prysznicem. Ich formuła oparta jest połączeniu substancji nawilżających ze specjalnie dobraną kompozycją olejków eterycznych. Palmolive Aroma Creme dostępne są w dwóch wariantach:
Palmolive Aroma Creme Comfort z olejkami z drzewka różanego i kwiatu pomarańczy
Palmolive Aroma Creme Exotic z olejkami z rumianku marokańskiego i drzewa sandałowego.
W skład każdej linii wchodzi żel pod prysznic, płyn do kąpieli i mydło w płynie.
Warsztaty dla dziennikarzy "Ciało i zmysły - potrzeby i pragnienia" to kolejny niestandardowy pomysł Spin Communications na przedstawienie nowych produktów firmy Colgate-Palmolive.
Dołącz do dyskusji: Spin dla Palmolive