"Spróbuj dobreGO" w Żabce
H2O Creative na zlecenie Żabka Polska przygotowała koncept kreatywny najnowszej akcji pod hasłem „Spróbuj DobreGO!”. W ramach współpracy powstały key visuals, materiały BTL, OOH, DOOH oraz billboard sponsorski do telewizji.
Nowy program żywieniowy sieci sklepów Żabka „Porcja DobreGO!” ma na celu uczynienie dobrego żywienia łatwiejszym. W ofercie sieci znajdują się zdrowe, odpowiednio zbilansowane dania gotowe i przekąski, które nie tylko opowiadają na różne preferencje smakowe, ale także są dostosowane do różnych stylów życia.
Sklepy Żabka odwiedza codziennie ok. 3 mln klientów. Wielu z nich kojarzy dobre żywienie z pracochłonnym procesem przygotowania i planowania posiłków. Program „Porcja DobreGO!” ma za zadanie zmienić tę perspektywę.
Swoją kampanią Żabka pokazuje, że smaczne i zdrowe jedzenie może być teraz na wyciągnięcie ręki, również, jeżeli chodzi o kategorię dań gotowych. Inicjatywa jest następstwem nowego podejścia Żabki do dobrego żywienia, które sieć zdefiniowała w 2022 r.
Dołącz do dyskusji: "Spróbuj dobreGO" w Żabce