SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Spróbuj dobreGO" w Żabce

H2O Creative na zlecenie Żabka Polska przygotowała koncept kreatywny najnowszej akcji pod hasłem „Spróbuj DobreGO!”. W ramach współpracy powstały key visuals, materiały BTL, OOH, DOOH oraz billboard sponsorski do telewizji.

Nowy program żywieniowy sieci sklepów Żabka „Porcja DobreGO!” ma na celu uczynienie dobrego żywienia łatwiejszym. W ofercie sieci znajdują się zdrowe, odpowiednio zbilansowane dania gotowe i przekąski, które nie tylko opowiadają na różne preferencje smakowe, ale także są dostosowane do różnych stylów życia.

Sklepy Żabka odwiedza codziennie ok. 3 mln klientów. Wielu z nich kojarzy dobre żywienie z pracochłonnym procesem przygotowania i planowania posiłków. Program „Porcja DobreGO!” ma za zadanie zmienić tę perspektywę.

Swoją kampanią Żabka pokazuje, że smaczne i zdrowe jedzenie może być teraz na wyciągnięcie ręki, również, jeżeli chodzi o kategorię dań gotowych. Inicjatywa jest następstwem nowego podejścia Żabki do dobrego żywienia, które sieć zdefiniowała w 2022 r.

Dołącz do dyskusji: "Spróbuj dobreGO" w Żabce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl