MotorTrend startuje w Polsce, amerykański serwis motoryzacyjny w ofercie Player.pl
W środę, 2 października br. swoją działalność w Polsce rozpocznie amerykański serwis MotorTrend. Programy i treści o tematyce motoryzacyjnej będą dostępne w ramach oferty startowej Player.pl (TVN Discovery Polska). - Wprowadzamy na rynek MotorTrend, bo chcemy zwiększyć zaangażowanie naszej męskiej publiczności poprzez rozszerzenie biblioteki o unikalny na polskim rynku kontent motoryzacyjny - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Maciej Gozdowski, szef Player.pl.
W ofercie MotorTrendu, który od kilku lat jest częścią TVN Discovery znalazły się treści oraz produkcje zarówno z kraju, jak i z zagranicy. Biblioteka portalu, który jest subserwisem dostępnym w Player.pl zawiera oryginalne polskie produkcje tworzone specjalnie na potrzeby polskiej odsłony amerykańskiego medium. W Player.pl pojawiły się także programy z USA, Wielkiej Brytanii oraz Niemiec.
- Od kilku miesięcy szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, co zrobić, by bardziej zaangażować męską widownię użytkowników playera. Jednocześnie oglądając bibliotekę Discovery uznaliśmy, że MotorTrend to świetny produkt, który powinien „wejść" na polski rynek. Nasi przyjaciele z MotorTrend również byli zainteresowani współpracą. Spotkaliśmy się z entuzjastycznym przyjęciem naszej propozycji, dlatego w tak ekspresowym tempie rozpoczynamy współpracę - tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player.pl.
Dla użytkowników dostępne będą zarówno audycje poradnikowe, dotyczące m.in. samodzielnych napraw, tuningu, wyboru i zakupu auta, jak i rozrywkowe (off-road, nietypowe auta, wyścigi, nowinki ze świata motoryzacji). W bibliotece będą także pojawiać się nowe treści, pochodzące z MotorTrendu, TVN Turbo oraz z innych kanałów z grupy Discovery, w których obecna jest tematyka motoryzacyjna.
Wśród programów można wymienić m.in. "Best Driver's Car – Grand Prix", gdzie co roku na torze Laguna Seca w Kalifornii zespół MotorTrend zbiera i prezentuje dwanaście najciekawszych motoryzacyjnych premier. W tym roku po raz w historii Polskę reprezentował Patryk Mikiciuk. Kolejną propozycją jest „Ignition” o testowaniu luksusowych samochodów; „Head to head” – w którym redaktorzy Jethro Bovingdon oraz Jonny Lieberman ścigają się na torze, by pokazać, które z aut jest lepsze; „Drift this” – o sztuce driftu; „Epic drivers”; „Kings of crash”; „Z miłości do samochodów”; „Fani czterech kółek”; „Ciężarówką przez Wietnam”; „Odjazdowe bryki braci Collins”.
Od grudnia do oferty MotorTrendu dołączy „Zakup kontrolowany za granicą” z Adamem Kornackim i „Revolution” o innowacjach w motoryzacji.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Rynek motoryzacyjny rośnie, Polacy pasjonatami samochodów
Na pytanie, dlaczego TVN Discovery Polska zdecydował się na wprowadzenie MotorTrendu na polski rynek Maciej Gozdowski w rozmowie z nami odpowiada: - Polski rynek motoryzacyjny rośnie, zainteresowanie tym segmentem jest coraz większe. Wystarczy spojrzeć na wyniki serwisów motoryzacyjnych. Obserwując rozwój rynku online w kategorii moto, mamy następujące obserwacje: to rynek pasjonatów, posiadając kontent i platformę jest to idealny moment, by wystartować z taką biblioteką. Polski konsument jest coraz bogatszy, kocha samochody, które są dla niego coraz bardziej dostępne. Stać nas, by mieć dwa samochody w garażu i co więcej - stajemy się pasjonatami konkretnych marek, a co za tym idzie programów im poświęconych – wystarczy spojrzeć na formaty o remontowaniu samochodów - stwierdza.
Dodaje, że ważnym czynnikiem była także chęć zaangażowania mężczyzn w treści Player.pl, którzy stanowią mniejszą część widowni serwisu. - Wprowadzamy na rynek MotorTrend, bo chcemy zwiększyć zaangażowanie naszej męskiej publiczności poprzez rozszerzenie biblioteki o unikalny na polskim rynku kontent motoryzacyjny - mówi nam Gozdowski. - Ponad połowa widowni playera to dzisiaj kobiety. Jesteśmy beneficjentem świetnych produkcji TVN oglądanych chętniej właśnie przez żeńską widownię. Różnica pomiędzy mężczyznami, a kobietami w player to tylko kwestia kilku punktów procentowych. Wierzymy, że poprzez dodanie biblioteki programów z MotorTrend zwiększymy zaangażowanie męskiej części widowni i dotrzemy do nowych odbiorców - ocenia.
Programy MotorTrendu w pakiecie "Start" Playera
Treści MotorTrendu będą dostępne dla użytkowników, którzy wykupią pakiet Start Playera, kosztuje on 10 zł miesięcznie.
- MotorTrend będzie częścią pakietu „Start", czyli najszerzej dystrybuowanego, z największą bazą użytkowników. Po wprowadzeniu treści motoryzacyjnych do playera wierzymy, że wzrośnie baza użytkowników pakietu „Start" dzięki tej bibliotece. Do jakiej wartości - nie mogę dokładnie powiedzieć. Mamy bardzo ambitne cele - dodaje Maciej Gozdowski, szef Player.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Dołącz do dyskusji: MotorTrend startuje w Polsce, amerykański serwis motoryzacyjny w ofercie Player.pl