Stoykov i Kowalczyk na czele kreacji Scholz & Friends
Na stanowisko dyrektora kreatywnego Scholz & Friends Warszawa, po kilkumiesięcznej przerwie, wraca Piotr Kowalczyk, który związany by. z agencją od czterech lat
Wraz z obecnym dyrektorem kreatywnym agencji, Jane Stoykovem, będą wspólnie zarządzać sześcioosobowym działem kreacji. Tym samym nastąpi powrót do tradycji duetu dyrektorów kreatywnych, dzielących się obowiązkami menedżerskimi i pełniących jednocześnie funkcję seniorskiego zespołu kreatywnego.
Wzmocnienie kreacji jest wyrazem zmian jakościowych w sieci Scholz & Friends, służących umacnianiu reputacji kreatywnej w Europie. W lipcu bieżącego roku Międzynarodowym Dyrektorem Kreatywnym Scholz & Friends został Joakim Jonason, wielokrotnie nagradzany twórca kampanii Diesla i H&M. Jego zadaniem jest systematyczne podwyższanie - z pomocą dyrektorów kreatywnych biur lokalnych - poziomu produktu kreatywnego w całej sieci.
Warszawskie biuro Scholz & Friends jest, obok Berlina, Londynu i Sztokholmu, jednym z najbardziej kreatywnych biur sieci. W ciągu ostatniego roku zdobyło kilkanaście nagród i nominacji (m.in. na festiwalach Z.ote Or.y i KTR), plasując się w czołówce najbardziej kreatywnych agencji w Polsce.
Kowalczyk i Stoykov są członkami ICC (International Creative Committee) - obradującego raz na trzy miesiące jury oceniającego prace nadesłane ze wszystkich biur Scholz & Friends.
Dołącz do dyskusji: Stoykov i Kowalczyk na czele kreacji Scholz & Friends