Strona konkursowa 'Metra'
To nowa, cykliczna forma komunikacji z Czytelnikami poprzez SMS rusza 29 września. Mechanizm konkursów będzie oparty na zasadzie 'instant win'.
Strona konkursowa będzie publikowana w każdy piątek na łamach ogólnopolskiego wydania „Metra”.
Czytelnicy „Metra” będą mieli szanse wygrać ciekawe nagrody, od biletów do kina, na koncerty, poprzez płyty, książki, gadżety np. filmowe etc. Do wygrania będzie co tydzień kilkadziesiąt nagród.
Dziennik „Metro” ma duże doświadczenie w realizacji konkursów SMS-owych, zdobyte przede wszystkim przy realizacji loterii promocyjnych. W tym roku zostały zrealizowane dwie loterie: „Metroaukcja” oraz ”Wytypuj wynik biało-czerwonych”. W ubiegłym roku Czytelnicy "Metra" walczyli o nagrody w loterii "Metrowe skoki po nagrody".
Projekty SMS-owe „Metra” obsługuje firma One-2-One S.A. specjalizująca się w dostarczaniu mobilnych i interaktywnych rozwiązań dla mediów.
Dołącz do dyskusji: Strona konkursowa 'Metra'