SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Strona korporacyjna Kompanii Piwowarskiej w nowej odsłonie

Agencja artflash interactive przygotowała nową odsłonę serwisu korporacyjnego Kompanii Piwowarskiej. Podstawowe zadania strony to prezentacja najnowszych informacji dotyczących rynku piwa, portfela marek oraz aktualności z życia firmy.

Nowa odsłona www.kp.pl prezentuje zmodyfikowaną architekturę informacji, nową szatę graficzną oraz nowy system zarządzania treścią. Zastosowany nowy layout jest spójny z wizerunkiem KP i podkreśla styl biznesowy firmy.

Na podstawie wywiadów pogłębionych z użytkownikami oraz badań usability, strona została wyposażona w dedykowane narzędzia i aplikacje prezentujące świat Kompanii Piwowarskiej w poszczególnych odsłonach dostosowanych do danej grupy odbiorców.

Serwisowi towarzyszą interaktywne prezentacje historii 3 browarów należących do KP oraz projektu 10 priorytetów zrównoważonego rozwoju. Przebudowano także istniejące już narzędzia komunikacji z mediami: "Biuro Prasowe" i "Piwowarski Serwis Informacyjny" oraz sekcję "Kariera". Całość tematów edukacyjnych oraz tych z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu została skoncentrowana w nowej zakładce "Świat KP". Należące do KP marki są przedstawione W serwisie także w formie multimedialnej.

Strona zostałą także zintegrowana z portalami społecznościowymi Facebook i YouTube. Dodatkową nowością są specjalne formularze kontaktowe - osobne dla dostawców, odbiorców i konsumentów.

Serwis www.kp.pl posiada również wersję mobilną odtwarzalną na wszystkich mobilnych nośnikach oraz wersję WAI - dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych.

artflash interactive miała za zadanie zaprojektowanie szaty graficznej strony, opracowanie projektu architektury informacji oraz wdrożenie serwisu. Agencja jest także odpowiedzialna za jego bieżącą administrację.

Dołącz do dyskusji: Strona korporacyjna Kompanii Piwowarskiej w nowej odsłonie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl