STS z kampanią na Euro 2020. Bohaterami Schmeichel, Pazura i Izak
Pod hasłem „Jesteś gotowy. Wygraj Euro” wystartowała kampania reklamowa bukmachera STS przed piłkarskimi mistrzostwami Europy. Ambasadorami akcji zostali Peter Schmeichel, Cezary Pazura oraz Piotr „Izak" Skowyrski.
Głównym elementem kampanii STS jest akcja promocyjna. Dzięki niej kibice mogą wziąć udział w wyzwaniu polegającym na wykonywaniu zadań. Każdy z graczy otrzymuje dostęp do dedykowanego landing page’a, będącego jego spersonalizowanym „centrum dowodzenia”. Dzięki temu użytkownik na bieżąco widzi, które zadania są zaliczone, a które nie i ilu mu jeszcze brakuje, aby wziąć udział w podziale pieniędzy.
Każdy dzień to nowe wyzwanie, a ukończenie „misji Wygraj Euro” to gwarancja udziału w podziale 1, 5 mln złotych. Wystarczy wykonać 17 z 25 zadań. Akcja wystartowała 31 maja. Dołączyć można przez cały czas jej trwania.
Schmeichel, Pazura i Izak w kampanii STS
Ambasadorami akcji są Peter Schmeichel, Cezary Pazura oraz Piotr „Izak” Skowyrski. Schmeichel występuje w kampanii STS w roli dowódcy „misji Wygraj Euro”. Towarzyszą mu dwaj „agenci specjalni” - Pazura oraz „Izak”, reprezentujący kibiców. Ich rola to podkreślanie, że każdy sympatyk sportu ma wystarczające kompetencje, aby zacząć obstawiać i wygrywać.
Kampania wykorzystuje formaty display oraz 15-sekundowy spot wideo. Komunikacja obejmuje działania w digitalu, mediach społecznościowych oraz na największych portalach. Akcja potrwa do końca Euro.
- Kampania STS na Euro jest rozszerzeniem działań komunikacyjnych realizowanych pod hasłem „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Wierzymy, że czas przeznaczony na oglądanie sportu przekłada się na kapitał wiedzy i doświadczenia. STS daje możliwość bezpośredniego ich przekształcenia w rzeczywisty zysk. EURO jest okresem, kiedy okazji do tego jest naprawdę dużo – mówi Paweł Rabantek, chief marketing officer Grupy STS.
Kampanię przygotował zespół marketingu STS.
Dołącz do dyskusji: STS z kampanią na Euro 2020. Bohaterami Schmeichel, Pazura i Izak