Studenci z pasją
Kampania społeczna w mediach studenckich
Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA wybrało Ogólnopolski Miesięcznik Studencki SEMESTR jako oficjalnego partnera wspierającego kolejną kampanię
społeczną IAA - "Postaw na swoim" - tym razem ukierunkowaną na promowanie postaw przedsiębiorczych wśród studentów (poprzednia akcja IAA to "Pij mleko - będziesz wielki").
Od środy 3 listopada akcja "Postaw na swoim" promowana jest na 142 uczelniach w Polsce w najnowszym wydaniu SEMESTRU - patrona prasowego
odbywających się w dniach 3-6.11 Targów Książki Akademickiej ATENA 2004 oraz rozpoczynającego się pod koniec miesiąca (27.11-4.12) Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Autorów Zdjęć Filmowych Camerimage 2004, jak i wielu innych wydarzeń typowo studenckich.
Dołącz do dyskusji: Studenci z pasją