Sukces BusinessWeek
BusinessWeek zyskuje coraz więcej czytelników
Dwutygodnik BusinessWeek zanotował najlepszy wskaźnik czytelnictwa od debiutu na polskim rynku - podało AWR "Wprost".
Jak wynika z najnowszych danych PBC dwutygodnik BusinessWeek (wydawany przez AWR Wprost) osiągnął rekord czytelnictwa od momentu pojawienia się na polskim rynku.
Wg. czerwcowej fali Polskich Badań Czytelnictwa pismo wydawane przez AWR Wprost czyta 0,37 proc. ankietowanych, a więc ponad 111 tys. Polaków*.
Sukces odniósł również program Business TV, emitowany na antenie TV Polsat w maju i czerwcu 2004 r., który współtworzony jest przez redakcję dwutygodnika BusinessWeek.
Dziewiąty odcinek Business TV z 27 lipca oglądało ponad 820 tys. osób**. Ponad 19 proc. telewidzów stanowią przedstawiciele małych i średnich przedsiębiorstw, a ponad 8,5 proc. wyższego szczebla zarządzającego. Program miał również dobrą oglądalność, sięgającą 2,6 proc., w grupie widzów, w przedziale wiekowym 16-49 lat. Takie wyniki oglądalności plasują Business TV w czołówce telewizyjnych programów o tematyce ekonomicznej.
- BusinessWeek zmienił swoje oblicze. Ponad 70 proc. zawartości merytorycznej tworzy polska redakcja, co oznacza, że publikujemy zdecydowanie więcej artykułów o rodzimym rynku. To z kolei ma większe przełożenie na zainteresowanie naszym dwutygodnikiem polskich menedżerów. Notujemy tendencje wzrostowe we wszystkich interesujących nas parametrach, zarówno czytelnictwa pisma, sprzedaży reklamowej i egzemplarzowej, jak i oglądalności programu telewizyjnego Business TV. Przygotowujemy kolejne działania zorientowane na wzmocnienie marki BusinessWeek - powiedział Amadeusz Król, Dyrektor Generalny AWR Wprost.
*Źródło: PBC General; SMG/KRC Poland Media; czerwiec 2004; CCS (czytelnictwo cyklu sezonowego); cała populacja; n=3017.
** Źródło: TV Polsat na podstawie AGB
Dołącz do dyskusji: Sukces BusinessWeek