SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Superstarcie” porażką TVP2. Tylko 1,1 mln widzów

Muzyczny show „Superstarcie” oglądało jesienią w TVP2 średnio 1,1 mln widzów. Dwójka w czasie nadawania programu miała zdecydowanie gorsze wyniki oglądalności od innych głównych stacji. Wpływy reklamowe wyniosły zaś 8,2 mln zł.

“Superstarcie” nadawane było w TVP2 w piątki o 21.05 w okresie od 3 października do 5 grudnia br.  10 odcinków widowiska śledziło średnio 1,07 mln osób. Przełożyło się to na 7,50 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 6,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Pierwszy odcinek programu zgromadził 1,1 mln widzów, a w ciągu kilku tygodni jego widownia spadła nawet do ok. 700 tys. widzów. Dopiero pod koniec edycji show  zwiększył widownię. Najwięcej osób obejrzało odcinek z 21 listopada br., który zgromadził średnio 1,48 mln widzów. Trzeba jednak dodać, że trzy ostatnie odcinki nie konkurowały z „Tańcem z Gwiazdami” Polsatu, a wcześniejsze tak.

Top 3 odcinki programu „Superstarcia”

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR%

21-11-2014

1 484 400

10,07%

28-11-2014

1 362 472

9,39%

05-12-2014

1 157 618

7,90%

 

W paśmie nadawania „Superstarcia” Dwójka zajęła dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem był Polsat, który emitując wspomniany „Taniec z Gwiazdami” i filmy fabularne, osiągał udział na poziomie 18,27 proc. Drugą pozycję zajął TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 12,78 proc.), a trzecia była TVP1 (seriale i filmy; 9,25 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej liderem był TVN przed Polsatem i Jedynką.

Widownia formatu na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

Polsat

2 613 957

18,27%

15,53%

TVN

1 828 506

12,78%

19,22%

TVP1

1 323 266

9,25%

8,00%

TVP2 - Superstarcie

1 072 799

7,50%

6,25%


Wpływy z reklam emitowanych przed i po 10 odcinkach „Superstarcia” wyniosły 8,2 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

- Wyniki programu oceniamy z umiarkowanym optymizmem - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP. Informuje on, że nie ma jeszcze decyzji, czy powstanie kolejna edycja show. - Powinna ona zapaść do końca tego roku - mówi Rakowiecki.

W programie „Superstarcie” rywalizowało ze sobą dziesięć muzycznych gwiazd: Reni Jusis, Monika Borzym, Katarzyna Wilk, Natasza Urbańska, Ramona Rey, Mieczysław Szcześniak, Rafał Brzozowski, Stanisław Karpiel-Bułecka, Tomasz „Titus” Pukacki i Adam Sobierajski. W każdym odcinku śpiewali oni utwory z jednego stylu muzycznego np. opery, hip-hopu, popu czy big bandu. Program wygrała Natasza Urbańska.

Show prowadzili Marika i Antoni Królikowski, a jego producentem wykonawczym była firma Endemol Polska.

Dołącz do dyskusji: „Superstarcie” porażką TVP2. Tylko 1,1 mln widzów

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
plusk
Gniot jakich pełno w TVP.
0 0
odpowiedź
User
jr
Zdobyłem się na odwagę i niestety obejrzałem fragment jednego z odcinków. Cóż.....spuścmy zasłonę milczenia i jak najszybciej zapomnijmy, że TVP nadała coś takiego.
0 0
odpowiedź
User
Tilla
Patrzenie jak profesjonaliści musza cieżko pracować by byc lepszymi rzeczywiście dla większości Polaków musiało byc frustrujace, lepiej zostać na poziomie Biedronki.
0 0
odpowiedź