Swarovski wybiera agencję Publicis 133 do globalnej obsługi kreatywnej
Agencja Publicis 133 należąca do Publicis Groupe zajmie się globalną obsługą kreatywną firmy biżuteryjnej Swarovski. Dotychczas za działania te odpowiedzialna była nowojorska agencja Laird+Partners.
Firma Swarovski zdecydowała, że jej wiodącą globalna agencją kreatywną będzie Publicis 133. tym samym firma kończy czteroletnią współpracę z nowojorskim butikiem kreatywnym Laird+Partners.
Publicis 133 to jednostka Publicis Groupe zajmująca się markami luksusowymi. W związku z nawiązaniem współpracy z firmą Swarovski w jej strukturach zostanie utworzony dedykowany zespół do obsługi tego marketera. Będzie odpowiedzialny za kluczowe rynki, a pierwsza kampania jego autorstwa ma wystartować w 2019 roku.
Korzystając z modelu „Power of One”, który ma zapewniać reklamodawcom zintegrowany marketing na dużą skalę, zespół utworzony w Publicis 133 połączy zespoły z całej swojej sieci, w tym pracowników SapientRazorfish i MSL.
Nowa globalna strategia marki ma być skoncentrowana na wartości i efektywności biznesowej.
Dołącz do dyskusji: Swarovski wybiera agencję Publicis 133 do globalnej obsługi kreatywnej