SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Syropy Paola na każdą okazję (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa syropów owocowych Paola, Za jej przygotowanie odpowiadają Hand Made i Havas Media.

Nowy spot pokazuje, co można przygotować, wykorzystując produkty Paoli - domowe naleśniki z syropem malinowym, rozgrzewającą herbatę z dodatkiem syropu czy orzeźwiającą lemoniadę. Reklama kończy się hasłem "owocują przyjemnością".

Spot będzie emitowany w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

Obok kampanii reklamowej w telewizji, Paola wystartowała z nową platformą komunikacyjną w internecie. Na niej można znaleźć przepisy na rozgrzewające napoje, słodkie przekąski czy desery z użyciem syropów marki, a także informacje o firmie i asortymencie.

Paola zmieniła także logotyp i wygląd opakowań.  Teraz logotyp  ma kształt serca, które podkreśla jej charakter. Tradycyjną dotąd etykietę, kojarzoną z wizerunkiem babci,  zastąpiono nowoczesnym projektem z wyeksponowanymi owocami i charakterystycznymi nazwy smaków, jak „słoneczna malina”, czy „zmysłowa wiśnia”. Firma wprowadziła przy okazji tych zmian dwa nowe smaki syropów - czerwonej i czarnej porzeczki.

Za kreację kampanii odpowiada Hand Made, za planowanie i zakup mediów Havas Media.

Dołącz do dyskusji: Syropy Paola na każdą okazję (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
vlad
te syropy to straszne gówno. Zero owoców, dominuje syrop glukozowo fruktozowy i jakieś aromaty i barwniki. Fuj.
odpowiedź
User
Karola88
Jeśli ktoś zna tytuł albo wykonawcę kawałka, który leci w tle tej reklamy...błagam o podanie :) nie mogę jej wyrzucić z głowy...jest super!! Proszę...:)
odpowiedź