„Szansa na sukces. Eurowizja 2020” dała TVP2 pozycję lidera rynku, 822 tys. zł z reklam
Program „Szansa na sukces. Eurowizja 2020” oglądało średnio 1,94 mln osób. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 822 tys. zł. Cykl wygrała Alicja Szemplińska, która tym samym została reprezentantką Polski na 65. Konkurs Piosenki Eurowizji.
„Szansa na sukces. Eurowizja 2020” na antenie TVP2 oglądać można było w niedziele o godz. 15.15, w okresie od 2 do 23 lutego 2020 roku. Średnia muzycznego widowiska wyniosła 1,94 mln osób, co przełożyło się na 16,49 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,37 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,79 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą widownię, wynoszącą 2,27 mln oglądających, produkcja zgromadziła 2 lutego.
TVP2 w czasie nadawania talent-show „Szansa na sukces. Eurowizja 2020” była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajęła TVP1 z udziałem na poziomie 5,99 proc. Trzeci był Polsat (4,17 proc.), a czwarty - TVN (2,36 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była zdecydowanym liderem.
Wpływy z reklam wyemitowanych wokół premierowych odcinków „Szansa na sukces. Eurowizja 2020” wyniosły 822 tys. zł.
Formuła „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2020” nawiązuje do słynnego cyklu Elżbiety Skrętkowskiej „Szansa na sukces”, emitowanego w TVP2 w latach 1993-2012.
Alicja Szemplińska reprezentantką Polski na Eurowizję 2020
Zdaniem widzów i jurorów zwyciężczynią 4-odcinkowego cyklu została Alicja Szemplińska, która jest oficjalnym reprezentantem Polski na 65. Konkurs Piosenki Eurowizji (odbędzie się on 12, 14 i 16 maja 2020 roku w Rotterdamie).
Cykl prowadził Artur Orzech.
Od najbliższej niedzieli TVP2 będzie emitować cykl „Szansa na sukces. Opole 2020”. W jego ramach publiczny nadawca wyłoni uczestników, którzy zaprezentują się podczas KFPP Opole 2020.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.
Dołącz do dyskusji: „Szansa na sukces. Eurowizja 2020” dała TVP2 pozycję lidera rynku, 822 tys. zł z reklam