SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,6 mln widzów „Szansa na sukces. Opole 2020”. TVP2 liderem, hitem odcinek z Zenkiem Martyniukiem

Program „Szansa na sukces. Opole 2020” oglądało średnio 1,6 mln osób. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 3,23 mln zł.

Finał programu „Szansa na sukces. Opole 2020”; fot. TVPFinał programu „Szansa na sukces. Opole 2020”; fot. TVP

Widowisko „Szansa na sukces. Opole 2020” na antenie TVP2 oglądać można było w niedziele o godz. 15.15, w okresie od 6 października do 22 grudnia 2019 roku. Średnia oglądalność wyniosła 1,6 mln osób, co przełożyło się na 13,98 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,97 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,99 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą widownię, wynoszącą 1,92 mln osób, produkcja zgromadziła 17 listopada, kiedy bohaterem odcinka był Zenek Martyniuk.

Dla porównania, całą wiosenną edycję programu - zatytułowaną „Szansa na sukces. Opole 2019” (emisja w okresie od 7 kwietnia do 19 maja) - oglądało średnio 1,72 mln osób, co przełożyło się na 16,86 proc. udziału w 4+, 11,06 proc. w 16-49 oraz 12,18 proc. w 16-59.

TVP2 w czasie nadawania talent-show „Szansa na sukces. Opole 2020” była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajęła TVP1 z udziałem na poziomie 9,99 proc. Trzeci był Polsat (6,05 proc.), a czwarty - TVN (4,97 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była liderem, ale przewaga stacji nad pozostałymi konkurentami w tych ujęciach była minimalna.

Wpływy z reklam wyemitowanych przy premierowych odcinkach „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019” wyniosły 3,23 mln zł.

Decyzją widzów zwycięzcą programu Izabela Zalewska, która w ścisłym finale wykonała utwór „Jeszcze się tam żagiel bieli" z repertuaru Alicji Majewskiej. 25-latka wystąpi w konkursie „Debiuty” podczas 57. Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu.

Cykl prowadził Artur Orzech.

W listopadzie br. średnia oglądalność minutowa TVP2 wynosiła 552 924 osób, a udział stacji w rynku oglądalności - 8,18 proc. (po spadku w skali roku o 3,54 proc.).

Dołącz do dyskusji: 1,6 mln widzów „Szansa na sukces. Opole 2020”. TVP2 liderem, hitem odcinek z Zenkiem Martyniukiem

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mn
I naprawdę dobrze się z tym czujesz Arturze Orzechu? Zero refleksji?
odpowiedź
User
Misiek
@Mn Odczep się od Orzecha. Właściwy człowiek na właściwym miejscu. Idealnie pasuje do tego formatu.
odpowiedź
User
Ninja
Nie do pomyślenia, aby za prowadzenia Szansy na sukces przez Manna - gwiazdą odcinka był Zenek
odpowiedź