SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Szkło jest wiecznie żywe” - Bartek Jędrzejak w akcji promującej recykling (wideo)

Organizacja Friends of Glass zaczęła kampanię społeczną pod hasłem „Szkło jest wiecznie żywe” promującą segregację i recykling szklanych opakowań. Ambasadorem akcji jest Bartek Jędrzejak, dziennikarz i prezenter TVN.

Na potrzeby akcji w poznańskim sklepie Społem zrealizowano klip pokazujący, jak do klientów przemawia szklana butelka, zabawnie zachęcając do sprawdzenia swojej wiedzy w zakresie segregacji, a także recyklingu opakowań szklanych. Głosu butelce użyczył Bartek Jędrzejak.

- Kampania wystartowała równocześnie w jedenastu europejskich krajach i jest odpowiedzią na wcześniej przeprowadzoną ankietę Omnibus, z której wynika, że nasza wiedza z zakresu recyklingu opakowań szklanych pozostawia wiele do życzenia - informuje Barbara Maciałczyk z firmy Ardagh Group reprezentującej Friends of Glass w Polsce. - Postanowiliśmy przypomnieć w nietypowy sposób, że szkło jest jedynym materiałem opakowaniowym, który można przetwarzać w nieskończoność bez utraty jego właściwości, a z butelki poddanej recyklingowy powstaje identyczne opakowanie. We wrześniu planujemy też kolejną odsłonę kampanii, tym razem w połączeniu z konkursem dla uczniów szkół gimnazjalnych - zapowiada Maciałczyk.

Na potrzeby akcji oprócz klipu i jego dwóch zwiastunów przygotowano materiały POS.

Zaplanowano również działania public relations oraz aktywność w mediach społecznościowych.

Dołącz do dyskusji: „Szkło jest wiecznie żywe” - Bartek Jędrzejak w akcji promującej recykling (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Stefan Ławski
Czy ambasador to nie za dużo powiedziane, my Polacy lubimy dąć w surmy przy byle pierdzie.
odpowiedź