Szybkie końce bez sensu reklamują nielimitowane usługi w Orange (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa nielimitowanych usług wprowadzonych właśnie w taryfach abonamentowych Orange. Akcję przygotowały agencja reklamowa Leo Burnett i dom mediowy MEC.
Kampania nielimitowanych usług w taryfach abonamentowych Orange podkreśla żartobliwie, że to, co szybko się kończy, nie ma sensu. Poszczególne reklamy pokazują to na przykładach m.in. fajerwerków, skoku na bungee i spaceru z psem.
W akcji reklamowane są nielimitowane rozmowy, SMS-y i dostęp do internetu mobilnego w taryfach Delfin II, Pelikan II i Pantera II (zobacz szczegóły tej oferty). Głównym medium wykorzystywanym w kampanii jest telewizja.
Kreację kampanii przygotowała agencja Leo Burnett, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Szybkie końce bez sensu reklamują nielimitowane usługi w Orange (wideo)