SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szybkie końce bez sensu reklamują nielimitowane usługi w Orange (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa nielimitowanych usług wprowadzonych właśnie w taryfach abonamentowych Orange. Akcję przygotowały agencja reklamowa Leo Burnett i dom mediowy MEC.

Kampania nielimitowanych usług w taryfach abonamentowych Orange podkreśla żartobliwie, że to, co szybko się kończy, nie ma sensu. Poszczególne reklamy pokazują to na przykładach m.in. fajerwerków, skoku na bungee i spaceru z psem.





W akcji reklamowane są nielimitowane rozmowy, SMS-y i dostęp do internetu mobilnego w taryfach Delfin II, Pelikan II i Pantera II (zobacz szczegóły tej oferty). Głównym medium wykorzystywanym w kampanii jest telewizja.


Kreację kampanii przygotowała agencja Leo Burnett, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.



Dołącz do dyskusji: Szybkie końce bez sensu reklamują nielimitowane usługi w Orange (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl