Szymon Szymański szefem Havas Worldwide Digital
Szymon Szymański awansował na stanowisko executive directora w Havas Worldwide Digital (grupa Havas Worldwide). Agencja powołała także liderów kluczowych obszarów: Jakub Bogaczyński został head of creative, Bartosz Szymeczko - head of social media, a Krzysztof Petyniak - head of production.
Szymon Szymański przed objęciem obecnego stanowiska pełnił funkcję innovation directora - z Havas Worldwide Digital związany jest od 2009 roku. Szymański zastąpił Michała Krejzę, który pozostał w grupie Havas Worldwide - ma rozwijać nowy projekt.
Jakub Bogaczyński, który ostatnio pracował jako interactive lead/digital artist w Platige Image, objął funkcję head of creative Havas Worldwide Digital. Karierę rozpoczął w DDB Warszawa (designer), a kontynuował w Eskadra Opcom (creative director). W 2011 roku pracował już w ówczesnym Euro RSCG.
Bartosz Szymeczko objął stanowisko head of social media. Szymeczko będzie odpowiedzialny za rozbudowę oferty agencji w obszarze działań w mediach społecznościowych. Nowy head of social media przez ostatnie trzy lata pracował w Havas PR Warsaw należącej do sieci Havas Worldwide w Polsce, tworząc i implementując strategie komunikacji w mediach społecznościowych dla kluczowych klientów agencji, m.in. firmy Samsung.
Trzeci wzmocniony obszar digital to produkcja. W wyniku wewnętrznego awansu Krzysztof Petyniak objął funkcję head of production Havas Worldwide Digital i przejął odpowiedzialność za całościowy proces produkcyjny w agencji. Krzysztof Petyniak, który z Havas Worldwide Digital jest związany od 2011 roku, ma 11-letnie doświadczenie w programowaniu i tworzeniu aplikacji oraz w nadzorowaniu procesu produkcji digital.
od lewej Jakub Bogaczyński, Szymon Szymański, Bartosz Szymeczko, Krzysztof Petyniak
Dołącz do dyskusji: Szymon Szymański szefem Havas Worldwide Digital