Tadeusz Żórawski po półtora roku pracy odchodzi z PHD Poland
Tadeusz Żórawski, dyrektor zarządzający domem mediowym PHD Poland (Grupa OMD) z początkiem marca odchodzi z tej agencji. Stawia na własne przedsięwzięcie.
Żórawski stanowisko dyrektora zarządzającego PHD Poland objął we wrześniu 2016 roku. Odpowiada za rozwój oferty oraz portfolio klientów agencji.
Wcześniej przez 22 lata pracował w domu mediowym UM należącym do IPG Mediabrands.
Z PHD Poland rozstanie się z końcem lutego br. - Chciałbym poprowadzić własne niezależne przedsięwzięcie. Moja misja to wspieranie ludzi i firm w rozwoju biznesu w obliczu nowych trendów. Wizja obejmuje integrację wiedzy o technologiach z rozumieniem zachowań człowieka i działanie przez komunikację marketingową, nowe technologie, media, ich badania i analizy, rozwój i dystrybucję contentu, wywieranie wpływu na odbiorców komunikacji, networking i wymianę wiedzy - zapowiada Tadeusz Żórawski w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
Dodaje, że pozostanie w kontakcie z branżą reklamową. - W mojej wizji jest otwartość na współpracę i integrację usług, bardziej niż konkurencję, dlatego jestem otwarty na partnerstwa z wieloma firmami - podkreśla Żórawski.
Dołącz do dyskusji: Tadeusz Żórawski po półtora roku pracy odchodzi z PHD Poland