SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,2 mln widzów debiutu „Take me out” w Polsacie. 1 mln reaktywacji „Top Chefa”

Pokazany w środę wieczorem w Polsacie pierwszy odcinek nowego reality-show „Take me out” oglądało średnio 1,18 mln widzów. Z kolei pierwszy odcinek kolejnej edycji „Top Chefa” zgromadził 1,01 mln osób.

Umów się ze mną. Take me out - uczestnicy i gospodarz programu; fot. Polsat Umów się ze mną. Take me out - uczestnicy i gospodarz programu; fot. Polsat

W środę, 7 marca br. po godz. 20.05 Polsat pokazał pierwszy odcinek nowego reality-show „Umów się ze mną. Take me out”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 1,18 mln osób. Przełożyło się to na 7,19 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 11,77 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Polsat w czasie emisji pierwszego odcinka programu, czyli w paśmie między godz. 20.08, a 21.24 miał 6,85 proc. udziału, co dało stacji piątą lokatę w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce o tej porze zajęła TVP2, której wynik wyniósł 22,12 proc. (stacja ta jednak w tym paśmie pokazywała hitowe seriale „Barwy szczęścia” i „Na dobre i na złe”). Drugi był TVN (11,35 proc.;), trzecia - TVP1 (8,75 proc.), a czwarta - TV4 (8,44 proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49 Polsat z udziałem na poziomie 11,31 proc. był trzecią najchętniej oglądaną stacją w swoim paśmie.

„Take me out” to polska wersja randkowego australijskiego formatu „Taken out”, który należy do FremantleMedia. Formuła show polega na tym, że mężczyźni próbują się umawiać z kobietami na randki. Program prowadzi artysta kabaretowy Piotr „Guma” Gumulec.

Tego samego dnia o 21.25 Polsat wyemitował pierwszy odcinek kolejnej edycji kulinarnego show „Top Chef”, którego średnia widownia w 4+ wyniosła 1,01 mln widzów. Przełożyło się to na 7,80 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 10,45 proc. w grupie 16-49.

Stacja w czasie emisji pilotażowego odcinka kolejnej edycji kulinarnego programu, czyli w paśmie między godz. 21.28, a 22.53 miała 7,56 proc. udziału, co dało jej czwartą lokatę w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce o tej porze zajęła TVP2, której wynik wyniósł 13,65 proc. Druga była TVP1 (11,74 proc.;), a trzeci - TVN (8,05 proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49 Polsat z udziałem na poziomie 10,21 proc. był trzecią najchętniej oglądaną stacją w swoim paśmie.

Portal Wirtualnemedia.pl dotarł również do uśrednionych widowni minutowych pięciu najchętniej oglądanych stacji telewizyjnych w grupie 4+ w tym paśmie (TVP1, TVP2, Polsat, TVN i TV4) miedzy godz. 20.00 a 23.00.

Kolejne premierowe odcinki „Umów się ze mną” Polsat będzie pokazywać w środy o 20.05, a kolejną edycję „Top Chefa” - o 21.25.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,2 mln widzów debiutu „Take me out” w Polsacie. 1 mln reaktywacji „Top Chefa”

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
iksiński
Delikatnie mówiąc bardzo średnio jak na taką promocje
0 0
odpowiedź
User
Zdzichu
Kolejny sukces babci Niny.
0 0
odpowiedź
User
marketer
kompromitacja polsatu.
0 0
odpowiedź