Tanie bilety w nowej promocji Lufthansy
Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca nową promocjęLufthansy. Akcja pod hasłem "Bezcenne chwile - produkt Lufthansy"obejmuje prasę, radio i internet.
Rozpoczęta właśnie kampania Lufthansy reklamujeofertę promocyjną, w której obniżone zostały ceny lotów do takichmiast jak Bruksela, Frankfurt, Monachium, Londyn, Paryż i Rzym.Kreacja pod hasłem "Bezcenne chwile - produkt Lufthansy" macharakter emocjonalny, pokazując parę symbolizującą pasażerów tychlinii. Przekaz informuje również, że promocyjnych rezerwacji możnadokonać zarówno telefonicznie, jak i internetowo.
Akcja reklamowa jest prowadzona w prasie (Gazeta Wyborcza,Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Metro, Polityka, Newseek), radiu(RMF Classic, RMF FM, RMF Maxxx, Radio Zet, stacje regionalne) iinternecie (m.in. onet.pl, wp.pl, gazeta.pl). Kreację kampanii -zaplanowanej do końca października - przygotowałaMcCann-Erickson, natomiast planowaniem i zakupemmediów zajmuje się dom mediowy MindShare.
Dołącz do dyskusji: Tanie bilety w nowej promocji Lufthansy