„Telekurier” stracił widzów, ale wygrywa z konkurencją
W obecnym sezonie magazyn reporterski TVP Info „Telekurier” ogląda o 240 tys. widzów mniej niż rok wcześniej, ale stacja w czasie emisji programu cały czas wygrywa z TVN24 i Polsat News.
„Telekurier” oglądać można w TVP Info w dni powszednie o 21.05. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 3 września ub.r. do 19 kwietnia br. średnia widownia magazynu wyniosła 420 tys. osób. Przełożyło się to na 2,67 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 1,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49. W analizowanym okresie najwięcej widzów (893 tys.) zgromadziło wydanie z 30 listopada ub.r.
W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej widownia programu zmniejszyła się jednak o 237 tys. osób. Wówczas magazyn śledziło bowiem 656 tys. widzów, a udział magazynu wynosił odpowiednio 4,15 proc. i 2 proc.
TVP Info w paśmie emisji „Telekuriera” notuje lepsze wyniki od konkurencyjnych stacji newsowych. Emitująca wówczas „Teleserwis” telewizja TVN24 ma 1,27 proc. udziału, a nadający „Informacje dnia” i magazyn „Polska” Polsat News - 0,35 proc. Jednak w grupie komercyjnej TVP Info przegrywa z TVN24.
Jak w poniedziałek informowaliśmy, pracownicy redakcji „Telekuriera” napisali list otwarty do zarządu TVP, w którym żalą się na decyzję o zdjęciu magazynu z anteny. Jednak TVP informuje, że magazyn na pewno będzie emitowany do końca maja br., a decyzje co do jego przyszłości jeszcze nie zapadły.
Oglądalność „Telekuriera” odcinek po odcinku
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | |
Data | AMR | SHR % |
30-11-2012 | 893 402 | 6,04% |
07-09-2012 | 801 105 | 5,80% |
25-01-2013 | 786 740 | 4,78% |
Widownia magazynu na tle konkurencji
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVP Info - Telekurier | 419 194 | 2,67% | 1,16% |
TVN24 | 200 003 | 1,27% | 1,20% |
Polsat News | 54 301 | 0,35% | 0,28% |
Dołącz do dyskusji: „Telekurier” stracił widzów, ale wygrywa z konkurencją