SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Telewizja WP zatrudniła agencję ContentHouse

Działania ContentHouse obejmują bieżącą komunikację na profilach społecznościowych Telewizja WP oraz Kabaret TV. 

Do zadań agencji należy przede wszystkim tworzenie treści na media społecznościowe (Facebook, Instagram, TikTok) dla kanałów Telewizja WP oraz Kabarety TV. Współpraca obejmuje także moderację profili oraz promocję publikowanych treści. Działania skoncentrowane są wokół wzmocnienia świadomości marki oraz jej rozpoznawalności na rynku.

– Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją ContentHouse, ponieważ stawiamy na dotarcie do naszych widzów we wszystkich kanałach social media. Chcemy trafiać z naszą komunikacją zarówno do użytkowników Facebooka, Instagrama, jak i coraz popularniejszego w Polsce TikToka. Wierzę, że doświadczenie i profesjonalne podejście do komunikacji marketingowej, jakie prezentuje ContentHouse, przełoży się na jakość naszych kampanii – mówi Radosław Rybicki, Head of growth marketing & business development w Wirtualnej Polsce.

Po stronie ContentHouse działania nadzoruje content marketing manager Monika Nykiel. Z kolei współpracę z klientem koordynuje Teresa Kozaczewska, client service specialist. 

Dołącz do dyskusji: Telewizja WP zatrudniła agencję ContentHouse

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl