Tennis.com zyskał dzięki Wimbledonowi
W trakcie zakończonego w niedzielę wielkoszlemowego turniejutenisowego na trawiastych kortach Wimbledonu, należący do firmyTennis Company serwis internetowy Tennis.com zanotował 1,5 milionaunikalnych wizyt i 11,3 miliona odsłon stron.
W porównaniu z ubiegłym rokiem liczba unikalnych wizytzwiększyła się o 57 procent - informuje serwis MarketingVOX.
Największy ruch na stronie odnotowano w niedzielę, kiedyrozgrywany był finał gry pojedynczej mężczyzn pomiędzy RogeremFedererem a Rafaelem Nadalem, okrzyknięty później przez wieluekspertów najlepszym meczem tenisowym w historii dyscypliny. Tegodnia liczba unikalnych wizyt serwisu Tennis.com w porównaniu zrokiem ubiegłym zwiększyła się aż o 105 procent.
Tennis Company przypisuje sukces swojego serwisu wyczerpującymrelacjom jakie przez dwa tygodnie trwania turnieju były w nimumieszczane.
Na początku zawodów uruchomiony został codzienny newsletter onazwie Breakfast@Wimbledon, któryrozsyłany był każdego dnia o 6 rano. Umieszczane w nim byłyzapowiedzi meczów danego dnia oraz podsumowanie spotkań rozegranychw dniu poprzednim.
W serwisie zawarte były również cztery blogi, w którychinternauci mogli przeczytać m.in. opinie, analizy i opisy meczów.Blogerzy regularnie umieszczali też zdjęcia w galerii, dzięki czemuzwiększyło się zaangażowanie użytkowników, którzy na jedną wizytę wserwisie przeznaczali średnio 10 minut i 25 sekund.
źródło: MarketingVOX
Dołącz do dyskusji: Tennis.com zyskał dzięki Wimbledonowi