„Teraz widzisz, co dobre!” - Cappy reklamowane w nowym opakowaniu (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa prezentująca soki Cappy w nowych opakowaniach. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Teraz widzisz, co dobre!”, przygotowały agencja K2 i dom mediowy Starcom.
Reklamy soków Cappy w zabawny sposób pokazują najważniejszą zaletę nowych opakowań tych produktów: przeźroczystość, dzięki której widać, ile jest soku w butelce. - Do tej pory butelki plastikowe były zarezerwowane dla produktów Cappy oferowanych w opakowaniach o mniejszych pojemnościach. Jednak, ze względu na walory użytkowe tych opakowań zdecydowaliśmy się wprowadzić je również dla litrowych butelek - uzasadnia Marta Kicińska-Siwiec, kierownik marki Cappy w Coca-Cola Poland Services. - Istotnym aspektem tej zmiany są również względy ekologiczne. Materiał wykorzystany w nowych opakowaniach Cappy podlega w 100 proc. recyklingowi - zaznacza.
Kampania reklamowa rozpoczęła się 9 października i obejmuje przede wszystkim telewizję. Spot na potrzeby akcji (w formie animacji 3D) przygotowała agencja K2, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Teraz widzisz, co dobre!” - Cappy reklamowane w nowym opakowaniu (wideo)