TFI PZU z kampanią „Jednym sprytnym ruchem”
Pod hasłem „Jednym sprytnym ruchem”, wystartowała kampania reklamowa dotycząca konta IKZE w TFI PZU, przygotowana przez agencję Focus Nation (IF Nation Group).
Celem kampanii jest zachęcenie konsumentów, zarówno tych zatrudnionych na etacie, jak i tych prowadzących własną jednoosobową działalność gospodarczą, do założenia konta IKZE na portalu inPZU.pl.
Hasło kampanii” „Jednym sprytnym ruchem” odnosi się wprost do trzech korzyści, jakie można zyskać zakładając konto IKZE w TFI PZU: oszczędzać na przyszłość, obniżyć kwotę podatku PIT za 2022 rok, wygrać nawet 1000 zł w konkursie.
Na potrzeby kampanii powstała specjalna strona internetowa, będąca źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy zainteresują się tematem odkładania na przyszłość i możliwości obniżenia podatku PIT za upływający rok
Do strony kieruje display’owa kampania bannerowa, 15-sekundowy film na YouTube oraz komunikacja w kanałach social media
Kampanię wspiera e-mailing do bazy osób zainteresowanych odkładaniem na przyszłość, jak również działania kontentowe na wybranych portalach biznesowych.
Akcja rozpoczęła się 15 listopada i potrwa do końca grudnia.
Agencja Focus Nation jest odpowiedzialna za: przygotowanie strategii komunikacji, materiałów graficznych do kampanii display i SoMe, e-mailingów oraz scenariusza i produkcję filmu na YouTube.
Dołącz do dyskusji: TFI PZU z kampanią „Jednym sprytnym ruchem”