SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

2,97 mln widzów „The Voice Senior”. TVP2 znokautowała konkurencję

Pierwszą polską edycję „The Voice Senior” oglądało średnio 2,97 mln osób. TVP2 w czasie emisji programu była zdecydowanym liderem rynku zarówno w grupie 4+, jak i komercyjnej 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 7,30 mln zł.

Premierowe odcinki „The Voice Senior” na antenie TVP2 oglądać można było w soboty o godz. 20.05, w okresie od 7 grudnia do 28 grudnia br. Średnia widownia premierowych odcinków muzycznego widowiska wyniosła 2,97 mln osób, co przełożyło się na 20,29 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,45 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,31 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą widownię - wynoszącą 3,49 mln oglądających - zgromadził trwający ponad pół godz. finał programu, który został nadany na żywo.

Dla porównania, emitowaną jesienią br. w tym paśmie dziesiątą edycję „The Voice of Poland” oglądało średnio 1,83 mln osób, co przełożyło się na 12,98 proc. udziału w 4+, 14,73 proc. w 16-49 oraz 13,55 proc. w 16-59. Oglądalność „The Voice Senior” wzrosła o 1,14 mln widzów, ale z drugiej strony nowy program nie konkurował m.in. z pokazywanym w TVN „Mam talent!”.

TVP2 w czasie nadawania „The Voice Senior” była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajęła TVP1 z udziałem na poziomie 8,36 proc., emitująca gł. „Pogodę”, „Alarm!”, Komisarza Alexa” i filmy fabularne. Trzeci był TVN (filmy; 6,61 proc.), a czwarty - Polsat (gł. pasmo filmowe; 5,34 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka nokautuje konkurencję.

Wpływy z reklam wyemitowanych przy premierowych odcinkach programu wyniosły 7,30 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„The Voice Senior” jest kolejną modyfikacją należącego do Talpa Content formatu telewizyjnego „The Voice”, który zyskał popularność na całym świecie i od wielu lat realizowane są lokalne wersje. W ramach tego projektu występują utalentowani wokalnie uczestnicy, ale warunkiem wzięcia udziału w programie jest ukończenie 60. roku życia. Występy na wszystkich etapach show oceniają trenerzy. Zasady są bardzo podobne jak w „The Voice”: seniorzy biorą udział w castingach, wybierają drużynę ulubionego trenera i rywalizują o przejście do etapu z koncertami finałowymi, a w finale - walczą o nagrodę główną.

W składzie jury pierwszej polskiej wersji programu znajdowali się: Urszula Dudziak, Andrzej Piaseczny, Alicja Majewska i Marek Piekarczyk. Show prowadzili Marta Manowska i Tomasz Kammel.

Pierwszą edycję talent-show wygrały Krystyna, Jolanta i Elżbieta Szydłowskie. - Jestem przekonany, że ambicją telewizji będzie kontynuowanie tego formatu, być może nawet rozbudowa. Będą kolejne formaty dedykowane seniorom - podczas finału zapowiedział prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.

Dołącz do dyskusji: 2,97 mln widzów „The Voice Senior”. TVP2 znokautowała konkurencję

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pixy
Mnie jakoś programy, seriale dla emerytów nie kręcą. Dlatego nie oglądam TVPiS. Poza tym w święta jaki i przez większość dni w roku telewizor jest wyłączony. Nie ma się czym podniecać.
odpowiedź
User
xxx
Mnie jakoś programy, seriale dla emerytów nie kręcą. Dlatego nie oglądam TVPiS. Poza tym w święta jaki i przez większość dni w roku telewizor jest wyłączony. Nie ma się czym podniecać.
Nie oglądasz TVPolska, bo masz telewizor wyłączony. Poza tym, masz zapewne włączony komputer, więc to bez różnicy.
odpowiedź
User
Obak
nuda flaszki olejem śpiewają jak kościele.. dno....
odpowiedź