SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TikTok tworzy konkurencję dla Spotify

TikTok uruchomił nową płatną usługę streamingu muzyki. TikTok Music startuje na razie tylko w dwóch krajach: Brazylii i Indonezji.

TikTok Music zastąpi istniejącą w Brazylii i Indonezji usługę Resso od ByteDance (właściciela TikToka). Nowa usługa będzie dostępna na urządzeniach mobilnych i komputerach stacjonarnych.

 Konto można łatwo założyć, synchronizując dane z profilem na TikToku odtwarzania.

Aplikacja daje możliwość pełnych wersji viralowych utworów z TikToka czy odkrywanie spersonalizowanych rekomendacji muzycznych. Użytkownik może także zaimportować swoją muzykę z innych platform społecznościowych.

TikTok stawia na muzykę

Katalog muzyki w nowym serwisie można pobierać do słuchania offline. W  TikTok Music znajdziemy teksty piosenek w czasie rzeczywistym (i możliwość wyszukiwania muzyki po tekście) oraz narzędzie do znajdywania  piosenek "Song Catch" na wzór aplikacji Shazam. Na liście funkcjonalności sż też możliwość publikowania komentarzy przez słuchaczy i tworzenia wspólnych list odtwarzania ze znajomymi.

W Brazylii subskrypcja TikTok Music kosztuje 16,9 rejajs (3,49 dolarów) miesięcznie, podczas gdy w Indonezji użytkownicy iOS płacą 49 000 rupii (3,25 dolarów) miesięcznie, a użytkownicy Androida 44 900 miesięcznie (2,96 dolara) przez pierwsze 12 miesięcy, później a następnie 49 000 rupii (3,23 dolara). To mniej niż obecnie kosztuje w tych krajach Spotify i tyle samo, co subskrypcja Apple Music.

Ponadto nowi użytkownicy TikTok Music mają do dyspozycji miesięczny okres próbny.

Na razie TikTok nie zdradza czy i ewentualnie kiedy udostępni usługę na kolejnych rynkach.

Dołącz do dyskusji: TikTok tworzy konkurencję dla Spotify

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl