TNS szykuje nową ofertę po połączeniu TNS OBOP i TNS Pentor
Po formalnym rozpoczęciu procesu integracji firm TNS OBOP i TNS Pentor, TNS w Polsce rozpoczął prace nad przygotowaniem nowej oferty.
Jednym z etapów procesu jest przeprowadzenie konsultacji z obecnymi klientami TNS OBOP i TNS Pentor.
Do pracy nad wykorzystaniem synergii obu firm i przygotowaniem konkurencyjnej oferty stworzony został zespół, w skład którego wchodzą Piotr Kwiatkowski (prezes zarządu TNS w Polsce), Andrzej Olszewski (wiceprezes zarządu) Anna Karczmarczuk, Michał Rogowski, Iza Rudak i Krzysztof Siekierski (odpowiedzialni za zarządzanie zespołami badawczymi i relacje z klientami), Mateusz Galica (odpowiedzialny za marketing i strategię komunikacji), Marlena Huszczak (odpowiedzialna za HR), Paweł Predko (odpowiedzialny za realizację i przetwarzanie danych) oraz Andrzej Fudała (odpowiedzialny za finanse i administrację).
>>> TNS łączy TNS OBOP i TNS Pentor. Prezesem Piotr Kwiatkowski
„Komplementarność klientów obu firm jest dla nas bardzo pozytywnym sygnałem i szansą. Z usług obu agencji korzysta aż 78 ze 100 największych reklamodawców w Polsce. Zamierzamy wykorzystać te atuty i wypracować dla klientów ofertę wyraźnie odbiegającą od poziomu średniej rynkowej.” - stwierdził Piotr Kwiatkowski.
Zakończenie procesu połączenia obu firm i przedstawienie na rynku nowej oferty oraz brandingu planowane jest na pierwszą połowę maja 2012 r.
„Chcemy wykorzystać najbliższe trzy miesiące na rzetelną analizę naszego potencjału oraz na konsultacje naszych pomysłów z klientami obu firm. Do czasu zakończenia tego procesu nie zamierzamy prezentować klientom żadnych nowych obietnic bez pokrycia.” - powiedział Mateusz Galica.
Dołącz do dyskusji: TNS szykuje nową ofertę po połączeniu TNS OBOP i TNS Pentor