1,87 mln widzów „To był rok!”. Duży wzrost oglądalności w nowym paśmie
Nowy program „To był rok!” oglądało średnio 1,87 mln osób. Pierwsze dwa odcinki cyklu pokazane w piątkowe wieczory oglądało 1,48 mln widzów, a widownia ośmiu wyemitowanych w niedzielny wieczór wyniosła 1,97 mln osób. Produkcja dała TVP1 pozycję wicelidera całego rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 5,13 mln zł.
Nowy rozrywkowy program „To był rok!” nadawany był na antenie Jedynki w okresie od 8 marca do 26 maja 2019 roku (pierwsze dwa odcinki pokazany były w piątki o 20.30, a od trzeciego odcinka widowisko emitowane było w nowym paśmie - w niedziele około godz. 21.15). Średnia oglądalność wszystkich premierowych odcinków pierwszej serii produkcji wyniosła 1,87 mln widzów. Przełożyło się to na 12,68 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,41 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością do tej pory cieszył się odcinek, który pokazany został 5 maja. Przyciągnął on uwagę 2,40 mln osób.
Pierwsze dwa odcinki cyklu pokazane w piątkowe wieczory oglądało 1,48 mln widzów, a widownia ośmiu wyemitowanych w niedzielny wieczór wyniosła 1,97 mln osób. Oznacza to, że program „To był rok!” po zmianie pory emisji zyskał 510 tys. oglądających
TVP1 w paśmie emisji rozrywkowego show była wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajął Polsat, którego udział ukształtował się na poziomie 12,90 proc. „Wielką czwórkę” uzupełniły: TVN (7,44 proc.) i TVP2 (5,32 proc).
Wśród widzów w grupie 16-59 TVP1 też zajęła trzecie miejsce, a w grupie 16-49 stacja była trzecia.
„To był rok!” to widowisko muzyczne, w którym drużyny przewodzone przez aktorów Annę Muchę i Antoniego Królikowskiego rywalizują w różnych konkurencjach. Każdy odcinek jest poświęcony innemu okresowi z przeszłości - od lat 60. ubiegłego wieku do początku wieku XXI. Prowadzącą jest Marzenia Rogalska.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,87 mln widzów „To był rok!”. Duży wzrost oglądalności w nowym paśmie