Tomasz Lisewski na nowym stanowisku w Philipsie
Tomasz Lisewski objął funkcję vice president market leader sektora Consumer Lifestyle na region Europy Środkowej i Wschodniej w firmie Philips. Pracuje w niej od 2009 roku.
Jako vice president market leader sektora Consumer Lifestyle w Europie Środkowej i Wschodniej Tomasz Lisewski kieruje w Philipsie zespołami z 18 państw, m.in. z Polski. Poprzednio Lisewski pełnił funkcję global marketing leadera pionu Personal Care, a wcześniej był dyrektorem generalnym sektora Consumer Lifestyle w Philips Polska.
Przed pracą w Philipsie Tomasz Lisewski przez 11 lat był związany z Kimberly-Clark, gdzie najpierw był szefem regionalnego marketingu marki Kleenex, potem general managerem w Polsce, aż wreszcie dyrektorem marketingu w europejskiej centrali koncernu w Anglii i Rosji. Wcześniej pracował w firmie San, gdzie zajmował się sprzedażą, a następnie w firmie Goman, w której zajmował się marketingiem marek kaw Elite i wprowadzeniem na polski rynek Polski marki Lavazza.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Lisewski na nowym stanowisku w Philipsie