“TopGear” z odświeżoną szatą graficzną
Od numeru marcowego miesięcznik motoryzacyjny “TopGear” (Grupa Burda) ma odświeżoną makietę, zmieniły się też nazwy części jego działów. Wydaniu towarzyszy kampania reklamowa.
Magazyn zyskał nowe czcionki i inną kolorystykę. Nowe nazwy działów to m.in. “Planeta TopGear” (wcześniej “Twarze”), “ Przewodnik Długi Dystans” “(Przewodnik”) czy “Gorący Metal” (“Metal”). Bez zmian pozostała cena miesięcznika (5,90 zł), jego objętość (148 stron) oraz nakład (115 tys. egz.).
Marcowy numer “TopGear” wspiera kampania w prasie (“National Geographic Polska”, “National Geographic Traveller”, “Focus”, “Podróże”, “Żagle”, “Elle”, “Elle Decoration”, “InStyle”, “Samo Zdrowie”, “Chip”) oraz w internecie (kampania banerowa na wp.pl i chip.pl oraz mailingi do użytkowników portali gazeta.pl i chip.pl). Kreację i mediaplan wydawca przygotował we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: “TopGear” z odświeżoną szatą graficzną